Gå til innhold

Lyve på alder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkuratt funnet ut at en jeg har chattet med og skal på date med har løyet om alderen sin med 5 år! Har ellers godt inntrykk av han... Dette var nedtur. Ville dere gått på faren likevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

daten skulle det stå

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor har han løyet om alderen? Og har du et problem med at han ikke har vært ærlig på det punktet?

Skrevet

Vi har jo etterhvert byttet nr og navn og da måtte jeg Google han.... Ble skuffet.

Skrevet

Har ikke konfrontert han med det. Vil jo ikke avsløre at jeg har snoket og jeg har aldri møtt han.

Skrevet

Hvor gammel er du og hvor gammel er han egentlig?

Skrevet

Jeg er 31, han 44, men på sukker står det 39....

Gjest Bomullsdott
Skrevet

Jeg syns det sier en del om vedkommende når man ljuger på et så tidlig stadium, selv om det bare er om alderen. Vil han være uærlig ved en senere anledning? Det er slikt du må fundere over selv. Personlig syns jeg det sender ut en del signaler når han ljuger til deg.

På den annen side, kan det være så enkelt som at han rett og slett er litt flau over at han er over 40 år.

Jeg tror ikke jeg ville droppet hele fyren basert på dette, men du kan jo være litt ekstra kritisk nå som du vet det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg gikk på en date bare for moro skyld. Jeg visste at mannen var 11 år eldre enn det han hadde sagt. Han hadde gitt meg såpass mye info at jeg fikk sjekket det opp.

Jeg gikk ene og alene for å sjekke ut mannen. Hadde litt tid til overs. Når du i utgangspunktet lyver på noe sånt noe så lurer jeg må hvor mye annet som er løgn.

Dropp hele mannen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 31, han 44, men på sukker står det 39....

Når folk juger så er det aldri positivt. Viser da at de ikke er til å stole på.

Uansett er det for stor aldersforskjell mellom 31 og 44.

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns det sier en del om vedkommende når man ljuger på et så tidlig stadium, selv om det bare er om alderen.

Helt enig, dropp ham. Ærlighet er kjempeviktig.

Skrevet

Jeg lyver alltid på alderen med - 10 år, hvis jeg sier min reelle alder så ender de bare opp med å krangle at jeg ikke kan være sååå gammel..

Skrevet

Jeg lyver alltid på alderen med - 10 år, hvis jeg sier min reelle alder så ender de bare opp med å krangle at jeg ikke kan være sååå gammel..

Og så?

Det er bedre å være ærlig og insistere så det ikke blir noen misforståelser. Ingenting å krangle om.

• Liker 1
Skrevet

Hvor er ironiflagget?

Skrevet

Jeg tenker at folk som lyver på alderen på sukker ikke er ute etter noe seriøst, for da vet de jo at det kommer til å slå tilbake på dem selv på et eller annet tidspunkt. For folk som kun er ute etter sex derimot, kan det jo funke bra...

Så nei, dette hadde vært en fullstendig dealbreaker for meg.

Skrevet

Mulig jeg er på viddene nå, men jeg tror han kan ha tenkt noe sånn som at; "det er sikkert flere som undersøker profilen min hvis jeg bare er under 40".

Kanskje han har en god bøtte selvtillitt, og har visst at du ville bli sjarmert om du bare tok kontakten?

Jeg har ofte hørt om nettdating som ikke har stått helt til forventnigene. Mange har et profilbilde som ser 10 ganger bedre ut enn hva de er i virkeligheten. Det er jo nesten litt kjipere, spør du meg.

Jeg hadde gått på date, jeg. Alder spiller da ikke så stor rolle om kjemien er der? :jepp:

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg tenker sånn at dersom man lyver på alder7høyde osv på en profil, så tar man ganske lett til kjappe nødløgner ellers i lviet også, dersom man kan oppnå noe med det.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han har vore medlem i fleire år? Alderen oppdaterar seg ikkje på sukker, sjølv om ein fyller år... Det er kun den alderen du skreiv inn då du laga profilen som står der. Det gjer det i alle fall på min.

Skrevet

Jeg tenker at når det første han gjør er å starte kontakten med en løgn, da er det ikke godt å si hva annet han kan finne på å lyve om. Det er jo allerede tydelig at han har lav terskel for å lyve.

Gjest Eurodice
Skrevet

Når folk juger så er det aldri positivt. Viser da at de ikke er til å stole på.

Uansett er det for stor aldersforskjell mellom 31 og 44.

Dette er ditt syn. Du har så fastlåste meninger om det meste. Om jeg tar en hvit løgn for ikke å rive ned en persons skjøre selvbilde, er jeg da ikke til å stole på ellers i andre sammenhenger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...