AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Jeg tror jeg har fått en soppinnfeksjon, men skal tilbringe nyttårsaften sammen med kjæresten. Hvis jeg begynner på en kur nå, kan vi da ha sex på lørdag??? Desperat
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Det kan jo hende det roer seg relativt greit, men du bør uansett være forsiktig. Sopp kan både smitte til mannen, og sex kan gjøre soppinfeksjonen din verre. 1
Pialill Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 jada, men jeg ville avstått fra oralsex da du kan oppleve å bli ekstra sår, det har i hvertfall jeg blitt før. Slimhinnene er jo ikke akkurat i toppform Jeg ville droppet soppkremen/kuren fra fredag av og begynt påan igjen etter nyttår, men det er meg da ...
Fanta Exotic Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Det kommer an på hva slags kur du tar. Canesten har jo en kur som går over 7 dager (tror jeg?) for veldig kraftige infeksjoner, så har de en med bare èn pille og resten krem. (tror det tar 3-4 dager, hvis jeg husker riktig) Det finnes jo også andre merker hvor det bare er en pille som skal benyttes (ikke krem).. Kommer an på hva du velger, og hvor kraftig det er.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #5 Skrevet 27. desember 2011 Det kommer an på hva slags kur du tar. Canesten har jo en kur som går over 7 dager (tror jeg?) for veldig kraftige infeksjoner, så har de en med bare èn pille og resten krem. (tror det tar 3-4 dager, hvis jeg husker riktig) Det finnes jo også andre merker hvor det bare er en pille som skal benyttes (ikke krem).. Kommer an på hva du velger, og hvor kraftig det er. jeg har en canestenkur med krem og tablett liggende. så da kan jeg jo starte i kveld. jeg oppdaget fullt av hvitt "flass" i underlivet nå. det kan ikke være noe annet enn sopp? ts
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #6 Skrevet 27. desember 2011 jada, men jeg ville avstått fra oralsex da
skruf Skrevet 28. desember 2011 #7 Skrevet 28. desember 2011 Bruk kondom, og ingen oralsex.... Sopp smitter, og resmitter!
Sol79 Skrevet 28. desember 2011 #8 Skrevet 28. desember 2011 Jeg ville avstått fra sexen. Ekkelt for begge to. Burde ikke være noe problem for han å forstå det heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå