AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Hvorfor skal alle ha ny barnevogn hele tiden? Blir de utslitte eller er det bare for gøy? Ser jo ofte at de selger de, og kjøper ny. Virker rart å ikke bare ha den samme vogna, dersom den funker om man skal ha flere unger.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Fordi naboen har den aller nyeste modellen, selvsagt! Jeg kan da ikke ha det på meg at gullet mitt har en barnevogn som er dårligere. Det skulle tatt seg ut! Min lille prinsesse blir dessuten så fort lei av fargen på barnevogna, og da MÅ vi ha ny.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Fordi naboen har den aller nyeste modellen, selvsagt! Jeg kan da ikke ha det på meg at gullet mitt har en barnevogn som er dårligere. Det skulle tatt seg ut! Min lille prinsesse blir dessuten så fort lei av fargen på barnevogna, og da MÅ vi ha ny. haha ;D
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Jeg må innrømme at det er mest fordi at jeg er lei av designet eller lignende. Bytter vogn lenge før den er slitt
Gjest Marmot Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Jeg har byttet mye fordi jeg ikke har funnet en som passer mine behov. Den er såpass mye i bruk at det er viktig for meg å ha en som fungerer.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #6 Skrevet 29. desember 2011 Jeg har byttet mye fordi jeg ikke har funnet en som passer mine behov. Den er såpass mye i bruk at det er viktig for meg å ha en som fungerer. Du har jo hatt sånn 9 barnevogner i løpet av 1 år, så vet ikke helt om det er dette "behovet" det går på. 3
mammameg Skrevet 29. desember 2011 #7 Skrevet 29. desember 2011 jeg har simo kombivogn til lillegutt. Jeg har en simo sportsvogn i tillegg, og får paraplytrille når det behovet melder seg. Jeg bytter bare av praktiske grunner. Synes sportsdelen på kombivognen sitter for høyt, og vil gjerne at gutten min skal se fremover. Trillen er for korte turer på senteret eller ferievogn til å ha med i bilen så det blir plass til bagasje også
Edie Skrevet 29. desember 2011 #8 Skrevet 29. desember 2011 Kan heller ikke skjønne hvorfor man skal bytte så ofte. Vi har hatt samme vogn i hele vognperioden, i tillegg til en mindre reisetrille.
Neala Skrevet 29. desember 2011 #9 Skrevet 29. desember 2011 Jeg har hatt to vogner, en bagvogn, og sportsvogna jeg har nå. Jeg har vært heldig, for jeg har funnet den perfekte vogna til meg! Den har alt jeg så etter. Om jeg hadde hatt noen av de andre jeg tenkte på, så er jeg rimelig sikker på at jeg hadde byttet til en eller flere nye, før eller siden. De har jeg nemlig prøvd å trille en del, og jeg er veldig glad jeg slapp. Jeg har ikke bil, så triller (eller bærer) over alt, så dette med vogn er viktig!
Neala Skrevet 29. desember 2011 #10 Skrevet 29. desember 2011 Du har jo hatt sånn 9 barnevogner i løpet av 1 år, så vet ikke helt om det er dette "behovet" det går på. Nåja, man bør vel vite hva man snakker om før man uttaler seg om andres behov.
Gjest Marmot Skrevet 29. desember 2011 #11 Skrevet 29. desember 2011 Du har jo hatt sånn 9 barnevogner i løpet av 1 år, så vet ikke helt om det er dette "behovet" det går på. Nei, det må du jo selvsagt mene akkurat hva du vil om, helt greit for meg.
Gjest pysepusen Skrevet 31. desember 2011 #13 Skrevet 31. desember 2011 Vi bytter fordi behovene endrer seg. Duo-vogna da han lå i bag, og vi har også brukt sportsvogna fram til nå, men han vil ikke sitte i den med mindre han får se framover nå og den var ikke trygg da. Da sparer vi heller denne til nestemann. Brukte reisetrilla i sommer da vi var på småturer og trengte en enkel vogn. Kjøpte en sportstrille nå for å få ham til å sitte i vogna (noen ganger må vi gå fortere enn en ettåring). Men vi kvitter oss ikke med noen vogner, vi setter dem i boden og tar godt vare på dem til nestemann slik at vi slipper å kjøpe noe nytt da For jeg er absolutt fornøyd med alle vognene vi har hatt!
Gjest Minimi Skrevet 1. januar 2012 #14 Skrevet 1. januar 2012 Vi kjøpte ny fremfor brukt fordi vi har planer om flere barn Begrenset hvor mange barn en vogn kan brukes til før den blir slitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå