Gå til innhold

Er lei alt...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er bare sur og grinete, og føler meg sjeldent glad og lykkelig. Likevel har jeg det meste andre ønsker seg.

Nå tenker jeg mye på hva som skal gjøre meg glad, men aner ikke. Eller det er ikke helt sant. Jeg trener ikke, og tror egentlig at trening vil få meg til å føle meg bedre, men hvordan orke å starte?

Vet ikke hva jeg vil med denne tråden, jeg er bare så dritt lei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene. Kjenner meg lei jeg også. Alt er meningsløst for tiden. Men støtter treningsideen din, tror sånt hjelper på humøret i tillegg til at det er sunt. Sunn kropp gir kanskje et sunt sinn?

Skrevet

Det jeg tror også, men klarer rett og slett ikke begynne. :( noen tips?

Skrevet

Du er så heldig som kan trene :hoppendeglad:

Har vært syk i snart 3 måneder jeg, og har måttet kutte ut ALT av fysisk aktivitet. Tenk på hvor heldig du er som er fysisk i stand til å trene! Det burde være motivasjon nok!

• Liker 1
Skrevet

Har det sånn jeg og, skjønner hva du mener. Man kan ha alt av materielle goder, og et tilsynelatende godt liv. Men likevel være ulykkelig. Er det noe du liker å gjøre? Gå på ski, skøyter, treningssenter? Evt lagidrett? Prøv å gjør et eller annet. Syns du det er kjedelig er det bare å slutte. Evt gå deg tur! Ta med radio eller ipod f.eks.

Noe spes som gjør at du føler det sånn?

Skrevet

Noen som vet hvordan du har det? Hvis noen vet,kan du be de dra deg med ut på gåturer osv. Det vil kankje få deg i bedre humør. Litt drehjelp fra gode venner kan ofte være nok til å komme igang med trening.Pluss at dere får mye kvalitetstid underveis på gåturene til å prate igjennom vanskelige ting.

Ønsker deg lykke til,og håper ting blir bedre for deg snart!!

Skrevet

Hei jeg har det akkurat på samme måte som deg. Har også mistet matlysten på grunn av depresjon til tider, selv om jeg bare får depresjonsutrbudd av og til, så føler jeg meg lei av alt og orker såvidt le med venner og lignende. Når jeg ikke klarer å spise så mye så orker jeg heller ikke å dra meg på trening selv om jeg har så lyst.

Det hjelper nok med mye motivasjon, planlegge med venner å trene sammen? Selv om man ikke skal dra seg ut på slike ting når man absolutt ikke vil, tror det gjør vondt verre av og til.

:klemmer: Håper det ordner seg etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...