AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Hvis du hadde stått helt naken i jentegarderoben og en mann hadde løpt inn med videokamera. Hvordan hdde du følt det da? Hadde du brydd deg? Hva hadde du gjort?
Ibanez Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Selvfølgelig ville jeg brydd meg. Jeg hadde hoppet på han, naken eller ei, sparket han i ballene, tatt fra han videokameraet og spurt hva i helvete han holdte på med. Nesten uavhengig av svar hadde jeg ødelagt kameraet. Ringt politi. Kommer litt an på hvordan det utspiller seg og om vi er flere i garderoben. Jeg er av den sjenerte typen, men det tolererer jeg ikke i det hele tatt! Hvorfor lurer du? 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Selvfølgelig ville jeg brydd meg. Jeg hadde hoppet på han, naken eller ei, sparket han i ballene, tatt fra han videokameraet og spurt hva i helvete han holdte på med. Nesten uavhengig av svar hadde jeg ødelagt kameraet. Ringt politi. Kommer litt an på hvordan det utspiller seg og om vi er flere i garderoben. Jeg er av den sjenerte typen, men det tolererer jeg ikke i det hele tatt! Hvorfor lurer du? Fordi det skjedde meg i dag. Var alene i garderoben og ble så overrasket jeg bare stod der. Og det angrer jeg på i ettertid.
AnitaB Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Gud bedre. Kan jeg få spørre hva slags garderobe dette var til? Offentlig svømmehall? Et helsestudio? Gud forby en skole?? Ta kontakt direkte med sjefen der det gjelder iallfall. Snarest overhodet mulig!! 3
Gjest SemperFi Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Gud bedre. Kan jeg få spørre hva slags garderobe dette var til? Offentlig svømmehall? Et helsestudio? Gud forby en skole?? Ta kontakt direkte med sjefen der det gjelder iallfall. Snarest overhodet mulig!! Tipper treningsstudio eller svømmehall/badeanlegg. Skoler er stengt nå?
Tulling Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 Anmeld det. + Snakk med eier av stedet e.l. Kansje de har overvåking ved inngangen/kassen e.l 2
AnitaB Skrevet 28. desember 2011 #7 Skrevet 28. desember 2011 Tipper treningsstudio eller svømmehall/badeanlegg. Skoler er stengt nå? /face palm! Sitter her og klager over at jeg ikke får sove. Det er kanskje på tid å få seg litt søvn likevel? Pytt pytt. Søvn er oppskrytt ;-) Uansett TS- meld ifra om dette, helt klart. ASAP.
Gjest SemperFi Skrevet 28. desember 2011 #9 Skrevet 28. desember 2011 Ja TS, ta kontakt med offentlige myndigheter.
Ibanez Skrevet 29. desember 2011 #11 Skrevet 29. desember 2011 Gode råd fra de oppe her. Du burde ta kontakt snarest mulig pga videotapene blir sletta etter så og så lang tid, tror jeg? Det kan være lurt nå og skrive ned hvordan han så ut. Feks spesielle kjennetegn som går i glemmeboka etterhvert. Skjegg, tattiser,briller, sko osv.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #12 Skrevet 29. desember 2011 Jeg hadde bedt han la meg være i frem med alle jentene. /gutt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå