AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Jeg har funnet drømmemannen. Han er perfekt på alle måter, og jeg er ubeskrivelig glad i denne mannen. Sexlivet er egentlig supert det også. Har hatt ganske mange sexpartnere opp igjennom årene, og dette er den første som har gitt meg orgasme. Men, dette ved hjelp av hendene. Klager ikke på det, for all del, men jeg skulle ønske han holdt ut liiitt lenger enn det han gjør når vi har samleie. Her er det snakk om to, tre minutter før han kommer. Maks! Jeg lurer rett og slett på om det er noe jeg kan gjøre som kan hjelpe han til å holde ut litt lenger?
Gjest BamseB Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Legg på deg 30 kilo. Du burde være glad Det betyr jo at han finner deg uimotståelig Det ordner seg helt sikkert med tiden, be han foreta seg visse knipeøvelser.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Legg på deg 30 kilo. Du burde være glad Det betyr jo at han finner deg uimotståelig Det ordner seg helt sikkert med tiden, be han foreta seg visse knipeøvelser. Hehehe! Legger jeg på meg noe mer nå da tror jeg det smeller her! Klart man kan se det på den måten! Han er jo bare herlig! Men det hadde vært sååå strålende om vi kunne kost oss litt mer med sexen! :)
Gjest SemperFi Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Utholdenhet kommer med øvelse. Har man lite sex, har man mindre utholdenhet.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #5 Skrevet 27. desember 2011 dere kan jo prøve penisring eller andre alternativer slik at han holder ut litt lenger:) hihi.
Gjest Hannee Skrevet 27. desember 2011 #6 Skrevet 27. desember 2011 Få han til å onanere veldig hardt når han gjør slikt. Og prøv en penisring. Prøv også med litt pauser. Lykke til
MarianneE Skrevet 28. desember 2011 #8 Skrevet 28. desember 2011 dere kan jo prøve penisring eller andre alternativer slik at han holder ut litt lenger:) hihi. Det funker. Man har og ulike start-stopp øvelser som det heter. Under onanering eller samleie, når han kjenner han er i ferd med og komme må han stoppe og holde igjen alt han klarer til følelsen har gitt seg. Etter en stund har jeg lest at dette skal bedre utholdenheten. Min mann har og det problemet. Egentlig plager det meg ikke så veldig. Litt kjedelig noen ganger, men sex er så mye mer enn "ut og inn" og mye kan reddes inn med et bra forspill.
tdm900 Skrevet 28. desember 2011 #9 Skrevet 28. desember 2011 Det funker. Man har og ulike start-stopp øvelser som det heter. Under onanering eller samleie, når han kjenner han er i ferd med og komme må han stoppe og holde igjen alt han klarer til følelsen har gitt seg. Etter en stund har jeg lest at dette skal bedre utholdenheten. Min mann har og det problemet. Egentlig plager det meg ikke så veldig. Litt kjedelig noen ganger, men sex er så mye mer enn "ut og inn" og mye kan reddes inn med et bra forspill. Denne kan jeg skrive under på, sikter da til første avsnitt;-)
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #10 Skrevet 28. desember 2011 Høres kanskje banalt ut men be han fokusere på pusten sin. Puste dypt og rolig. Fungerer faktisk. Ellers er det viktig at du stopper umiddelbart, holder deg helt i ro når han gir tegn til det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå