Gå til innhold

Extra turn on av god manneparfyme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke knulla på gud veit hvor lenge, tenker på det av og til, og bruker vibratoren min når det er ekstra ille. Begynner å lure på å skaffe meg en sexvenn eller noe, men det haster ikke. Det er liksom ikke noe som haster. Men herregud, jeg begynte å jobbe i butikk for noen dager siden, og av og til kommer det menn, gjennomsnittelig pene menn, og deilige menn, med den sterke, deilige, mandige, herregud så jævla goodduftende manneparfymen sin! Knærne mine gir nesten etter, jeg tennes brått og hardt, og det føles som jeg skal dø, det er nesten som at jeg sikler!. Prøve ikke å vise det da, for håpe det ikke er for tydelig :sjenert:

Er det bare meg?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, dette er helt normalt. En deilig mann som dufter godt er turn on! :hjerter:

• Liker 2
Skrevet

Åh, det er så ubeskrivelig deilig, har lyst å tette igjen nesa for ikke å bli utsatt for dette hele dagen :rodmer: Jobber ikke på kondomeriet heller, der sex er et tema, dessverre..... Ikke at jeg kunne pult dem da, men ja, anyway haha.

Skrevet

Jeg tenner på alle plugger av en ordentlig god manneparfyme :hjerter:

• Liker 1
Skrevet

Det er nesten sånn at hvis en fyr, som jeg ellers ikke hadde lagt merke til, har på seg en utrolig sexy og deilig parfyme, så er det rett før jeg overfaller ham.....

• Liker 5
Skrevet

Det skal dessverre svært lite til hos meg, så god parfyme? Ooooooo jada. Den funker meget fint den! :)

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe en av disse sexy parfymene til mannen min, men jeg vet ikke hvilke det er :sjenert: Har ikke akkurat turt å spørre noen som har den på heller :fnise:

Skrevet

Jeg har gått på parfymeriet og luktet meg kåt på parfymene, så har jeg kjøpt en til den jeg var sammen med da, sprayet ham ned, og HAB HABA!!!!!!

Heldigvis er det ikke Axe, og all den "billigskiten" de selger over alt jeg reagerer på, men sterke, rene, gode parfymer.. MMMMMMMM nice :rodmer:

Skrevet

Åhhh, lukter jeg en god manneparfyme, så spiller det nesten ingen rolle hvordan mannen ser ut. En mann som dufter godt av enten aftershave eller parfyme, er bare *mmmmmmmm*

Skrevet

Åhhh, lukter jeg en god manneparfyme, så spiller det nesten ingen rolle hvordan mannen ser ut. En mann som dufter godt av enten aftershave eller parfyme, er bare *mmmmmmmm*

Jeg veeeeeeeeeet..... I dag var det en sånn deilig, herlig mannekar som bøyde seg over disken for å overdøve bråket mens han fortalte meg hva han skulle ha. Jeg merket jeg ble så satt ut, jeg kysset ham nesten, parfymen forvirret meg sånn. Og da han gikk, var det rett før jeg sa opp og gikk etter ham jeg også :fnise::rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Herreparfymen 1million er verdens beste og sexy parfyme... :))

• Liker 1
Skrevet

Prøv å være overkåt og jobbe med salg av herreparfymer du :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

... Hadde kjønnsrollene her vært bytta om hadde det vanket mye verbalt pepper tror jeg

Meen, dette var interessant allikevel, kåte mennesker er som regel bare herlig :)

Endret av Inx
Skrevet

En velduftende mann er alltid en turn on:D Kjæresten min har en sånn grønn flaske, tysk tror jeg, dobbel dusj står det på den, og jeg kjenner lukta av den straks han kommer ut av badet, så når han går for å finne rene klær på soverommet overfaller jeg han :lur:

• Liker 1
Skrevet

Prøv å være overkåt og jobbe med salg av herreparfymer du :fnise:

Ts her, det hadde aldri i livet gått an, hadde ikke gjort det for 500 kr timen, hadde jo... overfallt en mann til slutt :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Herreparfymen 1million er verdens beste og sexy parfyme... :))

Lukten var ok men emballasjen virker veldig billig og står ikke i forhold til hverken navnet eller prisen.

Skrevet

TS: Vurdert å knulle snart? Mye bedre det, enn å sikle så altfor mye :P

-Domino

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...