Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette. Jeg har prøvd å fortelle det til familien, men det har bare blitt veldig dårlig stemning og krangling ut av det, så jeg prøver her..

De siste ukene har jeg jevnlig fått en slags nummen følelse i høyrearmen, og spesielt i høyre hånd. Det er akkurat som om den sovner (kraftig, nummen prikking hvis dere skjønner), men det skjer skikkelig fort. Bare jeg beveger meg litt så skjer det. Jeg kan bare reise meg for å hente noe i kjøleskapet også visner armen på en måte.

Dette skremmer meg veldig. Det skjer med hele kroppen tror jeg, men er altså kraftigst i høyre armen. Jeg er også veldig slapp og kvalm nesten hele tiden, og jeg har også veldig smertefulle kramper i magen ganske ofte.

Selvom jeg føler meg slapp og dårlig sliter jeg veldig med å få sove om nettene. Jeg synes dette er skikkelig skremmende og ubehagelig, for det er jo ikke meningen at det skal skje.

Jeg har veldig lyst til å dra til legen min med dette. Men familien min tar meg ikke på alvor, og dette frustrerer meg. Er det noen som kjenner seg igjen i dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier bare en ting: Lege!!!

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

blir du svimmel samtidig som kvalmen også?

..for meg så høres det ut som du har for lite kalium nivå!

det er masse kalium i bananer, prøv å spis et par- tre om dagen, og se om du merker bedringer etter et par- tre dager!

jeg kjenne nemlig igjen den følelsen du beskriver!

eller så kan du jo alltids gå til legen å be h*n ta en blodprøve av deg, og pass på at han får med alle saltene dine! som kalium, natrium og klorid!

Endret av NozMonster
Gjest Badabing
Skrevet

Hvor gammel er du?

Det med armen kan høres ut som carpal tunnel syndrome, men det kan jo også være andre ting. Synes du bør ta en tur til legen for å utelukke at det er noe alvorlig.

Si til familien din at det at du ikke føler deg fysisk bra også fører til engstelse og søvnløshet. Kan du ikke bestille en legetime selv?

Gjest Badabing
Skrevet

blir du svimmel samtidig som kvalmen også?

..for meg så høres det ut som du har for lite kalium nivå!

det er masse kalium i bananer, prøv å spis et par- tre om dagen, og se om du merker bedringer etter et par- tre dager!

jeg kjenne nemlig igjen den følelsen du beskriver!

eller så kan du jo alltids gå til legen å be h*n ta en blodprøve av deg, og pass på at han får med alle saltene dine! som kalium, natrium og klorid!

Det kan jo også være jernmangel, angst osv. Umulig for oss å si. Få deg en legetime, ts.

Skrevet

Dette skal du selvsagt dra til legen med, og det ikke for å skremme deg, men fordi vi her inne kan ikke gi deg noen diagnose, så lov meg at du drar til lege uansett svarene her.

Legen kommer nok til å spørre når dette begynte, og hvordan det begynte. Når du har det osv. Tenk litt gjennom det.

Mange av symtomene du har kan minne om angst, men kanskje har du mangel på noe, og frykten over det fysiske som skjer forverrer det hele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...