Gå til innhold

OMG I WANNA PARTY

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg blri 18 i 2012(typisk jomfru, ukysset osv os). JEg har aldri vært på fest og har ingen kontakter og venner!! MEN JEG har så syyykt lyst til å feste!?? HJELP. HVORDAN SKAL JEG KOMME PÅ FESTER??? uten åha venner ogkontakter? Er så deprimert pga det, vil liksom feste osv:p Kan man bare stikke til byen og snakke med eldre gutter og spørreom en kan bli med? Hva hadde dere gjort hvis dere var meg og ville feste uten å ha venner??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å svare seriøst på dette, mens du åpenbart er et troll.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville garantert tatt en bytur.

Der ordner det meste seg... :=)

Skrevet

Vel, det er gøy og feste i alle fall!

Jeg hadde bare vært på en fest før jeg ble 18. Men fra jeg var 18 til jeg nå er 20. Har jeg nesten vært på fest/ute hver helg.. Man blir lei etterhvert :sjenert: Men det er håp selv om du ikke har festa innen du er 18. Det er jo da først man får drukket også, noe som kan gjøre det mer gøy. Selvfølgelig gøy uten også.

Men du kan gå ut på byen, der treffer du garantert mange gutter om det er de du vil snakke med. Kan få deg venner også videre også der. Hadde nok ikke vært med gutter derfra hjem om jeg var deg da. Hadde heller ikke sagt til gutter ute at du var der alene. Du vet aldi hvordan guttene er....

Skrevet

Hvis du er seriøs:

Jeg tror problemet kanskje ligger i at du trenger en større omgangskrets? Det med festing er jo artigst når man er i godt lag, med folk man liker godt. Å bare dukke opp på fest med mange ukjente kan fort bli litt kleint.

Hvis du vil bli litt mer sosial og få nye venner, hva med å begynne på folkehøgskole? Kjempefin mulighet å bli kjent med folk på, og blir jo selvfølgelig en del fester der. Fin mulighet til å treffe gutter og, hehe :fnise:

Skrevet

Huff, går på Folkehøgskole nå. For noe dritt.

Skrevet

Hei! Jeg blri 18 i 2012(typisk jomfru, ukysset osv os). JEg har aldri vært på fest og har ingen kontakter og venner!! MEN JEG har så syyykt lyst til å feste!?? HJELP. HVORDAN SKAL JEG KOMME PÅ FESTER??? uten åha venner ogkontakter? Er så deprimert pga det, vil liksom feste osv:p Kan man bare stikke til byen og snakke med eldre gutter og spørreom en kan bli med? Hva hadde dere gjort hvis dere var meg og ville feste uten å ha venner??

Ts du har skrevet om dette flere ganger før. Ta å skjerp deg. Du trenger psykologhjelp, IKKE en fest.

Skrevet

Huff, går på Folkehøgskole nå. For noe dritt.

Alltids mulig ikke slutte. Ingen tvang å gå der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...