Dine Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Vi har veldig stor familie og må derfor feire 1 åringen vår hele tre (3) ganger..! Dermed tenker vi å handle litt økonomisk, i store kvanta, men trenger litt tips til hvor vi kan få tak i de ulike tingene.. Vi bor i Oslo, så vi har god tilgang på Oslo - og Akershusområdet. Vet at Obs stormarked har Cola, Cola Zero og Cola Light til 12,50 inkl pant ut uken, men vet dere om noen andre med flere alternativer? Vi tenker å kjøre vanlig pølse - og lompeservering + kaffe og kaker. Totalt skal vi ha for nesten 45 mennesker.. Håper å få litt tips
xante Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 (endret) ikea har jo billig bursdags ting Endret 28. desember 2011 av xante
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 first price pølse er triste saker, gilde familie pakke er mye bedre. rundt 20 pølser i pakka og ca 70-80kr, får kjøpt på kiwi. first price brus kan være godt, men den cola greia er forferdelig.
Brunhilde Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Jeg ville søkt rundt litt for å finne skikkelige pølser på tilbud heller enn å kaste bort pengene på FirstPrice- eller Nordfjordpølser, ingen av dem smaker godt. Ellers har jo de fleste butikkene tilbudsaviser på nett, så det er bare å sette seg ned og planlegge. God bursdag!
~umulia~ Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Nille har veldig mye engangsgreier til en billig penge.
Lady Lovelylocks Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 Coop obs har tilbud på Gilde pølser denne uken. 29 kr for ca. 500 g. Der jeg var var det kort holdbarhet. Men de kan jo fryses.
Dine Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2011 Takk for tips! Har sett tilbudet med pølsene der, så kan nok være smart å handle der ja...
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 28. desember 2011 #8 Skrevet 28. desember 2011 Jeg ville ha satset på papirtallerkner, papirkopper, og plastbestikk (engangs) siden det er barnebursdag, og siden det er så mange gjester (skjønner at ikke alle skal komme på en gang, men det er vel nok stress som det er rundt det uansett..)
Dine Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 30. desember 2011 Vi skal ikke ha alle der samtidig, men tre separate bursdager. Så like greit å kjøpe inn alt med én gang tenkte jeg. Skal sette opp handleliste etterpå og så får vi begynne å handle inn litt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå