Gå til innhold

Det gjør vondt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et problem. Hver gang jeg har sex så få jeg vondt etterpå, det svir. Høres veldig ille ut, men det føles litt ut som om fitta har revnet. Så jeg kan aldri ha sex to ganger raskt etter hverandre. Dette kommer ikke fordi jeg ikke er våt nok, men hva kan være problemet?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et problem. Hver gang jeg har sex så få jeg vondt etterpå, det svir. Høres veldig ille ut, men det føles litt ut som om fitta har revnet. Så jeg kan aldri ha sex to ganger raskt etter hverandre. Dette kommer ikke fordi jeg ikke er våt nok, men hva kan være problemet?

Takk :)

Har du prøvd å ta det veldig rolig i starten ? Er noen som har det problemet ( inkludert meg ) at selv om man blir veldig våt, så "utvider" man seg ikke så mye. Jeg må derfor ta det veldig rolig et par minutter og bare støte veldig rolig og forsiktig slik at jeg utvider meg litt før man kan kjøre på.

Skrevet

Bruker dere kondom? Hvis ikke høres det litt ut som for meg at du kan være allergisk mot sæden hans?

Skrevet

Jeg hadde det sånn en gang - det viste seg å være en soppinfeksjon som ga litt uvanlige symptomer - en kur med canesten (litt lenger enn vanlig, brukte krem og de vaginalpillene 4-5 dager), så var det bra igjen! (ganske ille å tenke på at jeg gikk 6 mnd med det før jeg turte gå til legen.... :sjenert: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...