Loca Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Hei, jeg tok angrepillen for 2 dager siden, og dagen etter var hele kroppen dårlig. I dag er jeg MER svimmel og jeg må tisse HELE tiden, men kommer bare ut litt, og det er mest blodklumper. Vet ikke hvorfor, og er veldig bekymret. Det er ikke akkurat godt, og jeg må spise/drikke noe hele tiden. Spørsmålet mitt er hvor lenge varer det at jeg er så dårlig og får tisse igjen? Tok den i full fart, leste selvsagt alt som sto. Men trodde ikke det skulle være så ille som jeg føler meg nå. Noen erfaringer? Dette gjentar seg ALDRI.
solch Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Er bivirkningene fra angrepillen. Nå er det to år siden jeg tok en angrepille sist, så husker lite om hvor lenge bivirkningene varte. Men de går nok over snart
Loca Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2011 Er bivirkningene fra angrepillen. Nå er det to år siden jeg tok en angrepille sist, så husker lite om hvor lenge bivirkningene varte. Men de går nok over snart Okei, takk for hjelpen. Håper det er over til fredag!
waco Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Og på fredag da har du lært hva du ikke skal gjøre da?
Loca Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2011 Og på fredag da har du lært hva du ikke skal gjøre da? Håper det er bra til fredag, fordi da skal jeg reise bort? Men ja, har lært nå..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå