Gå til innhold

FF og alkohol..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har merket meg at fotballfruen skriver mye om alkohol, det virker som hun drikker nesten hver dag! Flere som reagerer på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har meldt henne til Edruskapsdirektoratet.

• Liker 8
Skrevet

Ja, jeg har meldt henne til Edruskapsdirektoratet.

Du er tilbake! :duskedame::klemmer::duskedame:

• Liker 2
Skrevet

Nei, det har jeg ikke reagert på du.

Skrevet

Ja, huffameg -synes hun spiser for mye og jeg! :skaal:

Skrevet

Det er da ganske vanlig å drikke vin til maten når man har ferie.

Er ikke det lov??

Ikke har hun noen barn å ta hensyn til heller.. La hun kose seg da!

• Liker 1
Skrevet

At hun sitter på kjøkkenet alene for å drikke opp en flaske vin, siden flasker alltid skal drikkes opp(tvangstanke??) er vel litt uvanlig?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor bryr du deg?

• Liker 1
Skrevet

Er det unormalt å ville drike opp en vinflaske man har kjøpt? Kjøper jeg en vinflaske vil jeg helst ikke tømme ut halve flaska. Særlig ikke om den koste 2-300 kr.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dobbeltpost.

Endret av LukaFrost
Skrevet

HUn blandet vinen i gløgg, så den var kanskje ikke av dyreste sort? Jeg også synes det er underlig å føle seg tvunget til å drikke opp flasken (alene på kjøkkenet), når hun kunne f.eks delt den med mannen (som satt i andre rommet og såg på fotball)? Den kunne sikkert stått til idag også? Ellers så kan hun spare den til de fiktive venninnene sine....

Skrevet

HUn blandet vinen i gløgg, så den var kanskje ikke av dyreste sort? Jeg også synes det er underlig å føle seg tvunget til å drikke opp flasken (alene på kjøkkenet), når hun kunne f.eks delt den med mannen (som satt i andre rommet og såg på fotball)? Den kunne sikkert stått til idag også? Ellers så kan hun spare den til de fiktive venninnene sine....

:daane: :daane: :daane:

Skrevet

Er dette faktisk mulig?

TS: Du synes ikke det begynner å bli... litt vel patetisk nå? Bare littegranne?

Disse trådene minner meg om gamle dager, når nabokona tittet surt ut vinduet for å få med seg hva naboen gjorde eller ikke gjorde. "Ja, nå har han handlet bacon igjen. Ikke sunt, så mye bacon som han spiser. Også tror jeg jammen han sitter her på en onsdags ettermiddag og drikker øl også, den slabbedasken!"

• Liker 7
Skrevet

Hvor har du det fra at hun føler seg tvunget til å drikke opp flasken?

Jeg har to halve vinflasker på kjøkkenet, og jeg tenkte faktisk å drikke opp de jeg også. Tar meg et glass til middag tenkte jeg. Og kanskje et glass mens jeg ser på film i kveld.. Og jeg er alene.

OMG - er jeg alkoholiker???!!? Med tvangstanker??? :sjokk:

• Liker 2
Skrevet

FF burde sikkert kjørt skikkelig helefyll. Hver helg. Det hadde vært akseptert. :Gjesp:

Skrevet

...og jeg som trodde denne tråden handla om en spenstig tolkning av ei Kent-låt... :sjenert:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...