Gjest Turid Skrevet 28. desember 2011 #41 Skrevet 28. desember 2011 hee hee... Jeg og tenkte JIPPI når jeg så svaret ditt, så da tenkte jeg at jaggu måtte jeg og hive meg inn i diskusjonen. Godt å vite at det finnes et par til der ute i det store blå som har det slik. jeg óg!
Gjest imli Skrevet 28. desember 2011 #42 Skrevet 28. desember 2011 Med tanke på skilsmisse statistikken så er det nok ikke bare de med høy aldersforskjell seg i mellom som ikke kommer til å være i lag resten av livet. Sjølvsagt ikkje, men eg trur stor aldersforskjell er ein "risikofaktor".
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #43 Skrevet 28. desember 2011 Sjølvsagt ikkje, men eg trur stor aldersforskjell er ein "risikofaktor". Jeg mener at den største grunnen til skilsmisse, er kommunikasjon svikt eller at følelsene for hverandre rett og slett svinner hen. Dette er risikofaktorer på høyt nivå. At dette ikke skjer hos par med aldersforskjell?jo da helt sikkert. Men da er det ikke alderen i seg selv som gjør at en går fra hverandre. Når jeg ser rundt meg på dette forumet og andre forum så ser jeg at det er mye kommunikasjon svikt i forholdet. Det er mye enklere å lage en tråd her enn å spør typen. Begge mine 2 søstre er skilt, begge to var samens med like aldrende menn. Frode Rasmussen (69) og Mali Tongsuk (26) vakte ramaskrik i Bergen da de ble i lag i 2005, 2 barn og 6 år senere er de fortsatt i lag. Celine Dion og den 26 år gamle ektemannen har vært sammen i en årrekke. Om den jeg elsker, elsker meg så tror jeg det skal mer til en alder for at det skal gå rett vest. Og slik tror jeg det er i forhold uansett hva som står på fødselsattesten
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #44 Skrevet 28. desember 2011 Skulle selvfølgelig stå Celine Dion og den 26 år eldre ektemannen har vært sammen i en årrekke, rett skal være rett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå