mi_hari_ra Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Jeg tror jeg har skapt et lite problem for meg selv. Det er en mørk mann som er ca 3-4 år eldre enn meg som konstant følger meg... Altså jeg mener ikke følge etter meg ute i skogen, men på facebook for eksempel. Han ser på alle bildene mine og forteller meg etterpå hvor sexy jeg er og hva han har lyst til å gjøre med meg. Jeg ble venn med mannen gjennom en annen venninne, og hun sa til meg hvor trygg og koselig gutten er, så jeg ga ham en sjangse og viste meg på webcamera og snakte med han utover natten. Han begynte etterhvert å spørre meg om jeg ville tilbringe noen dager hos han en gang, og jeg sa ja for å være høflig (selv om jeg egentlig er litt skeptisk). Og han planla med en gang at vi skulle sove i samme seng og hintet meg med denne setningen: "når jeg starter, slutter jeg aldri"... Jeg synes ting begynner å bli ekkelt og skummelt, siden jeg kjenner ikke mannen en gang og han planlegger allerede å ligge med meg. I tillegg så snakte vi på skype, og da tvingte han meg til å kle av meg på webcamera. Jeg blånektet, og han ble pissesur og loggte rett ut. Tenk hvis jeg var sammen med han, kunne jo blitt voldtatt ... eller hva? Han sier også alltid at han tenner på meg og at jeg er bare til å spise opp... FREAKY sier jeg!!!
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 I tillegg så snakte vi på skype, og da tvingte han meg til å kle av meg på webcamera. Jeg blånektet, og han ble pissesur og loggte rett ut. Dette sier i grunnen det meste. Kom deg unna! 2
AnitaB Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Huff. Det er dessverre helt opplagt at her finnes det bare en anbefalning som jeg kan gi deg: Run. Fast. Now. Jeg vil foreslå at du skriver en email til ham der du forklarer at du dessverre har sett deg nødt til å avslutte vennskapet/forholdet som dere har i sammen.Gjør dette for all del på en hyggelig men konsis til-poenget måte. Det er veldig viktig at det ikke må komme fram noen form for oppfordring til framtidig vennskap eller noen ting som kan gi ham grunn til å fortsette. Etter at emailen er sendt ville jeg un-friended ham på facebook (blir han bitter så vet du ikke hva han kan finne på å gjøre), slette ham fra Skype, MSN eller hva det måtte være. Et par ting som jeg vil nevne for deg, selv om jeg vet at jeg mest sannsynligvis kommer til å bli hetset for dette her, er at dersom han fortsatt tar kontakt med deg så skriv ned alt som skjer, uansett hvor trivielt det kan virke, skriv det ned. Tid, dato og hva han skriver eller gjør Som sagt så blir jeg nok hetset for å overdramatisere for deg, men jeg har desverre sett en lignende situasjon på nært hold og tro meg - det er ikke vært risikoen.
-Jiinxs- Skrevet 27. desember 2011 #5 Skrevet 27. desember 2011 Ja, fatter ikke at du har tatt det så langt. Første tegn på at en person ikke er helt ok i skallen, så er det bare å blokkere. 2
Gjest Bustenskjold Skrevet 27. desember 2011 #7 Skrevet 27. desember 2011 Som sagt så blir jeg nok hetset for å overdramatisere for deg, men jeg har desverre sett en lignende situasjon på nært hold og tro meg - det er ikke vært risikoen. Ser ingen grunn til at du skal bli hetset, kan heller ikke si at du overdramatiserer. En mann med noenlunde omløp i huet har tilstrekkelige sosiale antenner til å forstå når det er greit å leke på cam. I dette tilfellet viste han seg som svært umoden og enda mindre empatisk. At venninnen beskrev ham som "trygg og koselig" forteller vel bare om en dårlig menneskekjenner eller at han ikke har vist henne denne siden av seg selv.
Gjest Grønnblomst Skrevet 27. desember 2011 #8 Skrevet 27. desember 2011 Slett og blokker den drittmannen fraFacebook, skype etc, og ikke snakk aldri mer med ham. Skaff deg skjult nummer.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #9 Skrevet 27. desember 2011 Jeg har faktisk opplevd det samme to ganger, men med kvinner jeg datet. Jeg måtte faktisk slette dem fra facebook og skjule vennelista mi etter at de begynte å kontakte de andre venninnene mine for å fortelle for fæl og slem jeg var. Sosiopater.
solch Skrevet 27. desember 2011 #10 Skrevet 27. desember 2011 Han er langt i fra "good news", og virker som om han bryr seg lite om deg, ja utenom fitta de. Skjønner godt at du er skeptisk, og du bør høre på denne følelsen.
Gjest Bandit Skrevet 27. desember 2011 #11 Skrevet 27. desember 2011 Enig med de andre her. Hold deg unna.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå