Gå til innhold

Onanering


hotbabe

Anbefalte innlegg

Heisann!

Vet ikke om dette er riktige plassen eller ikke..

Jeg er 14år, jeg liker og onanere, men får kun til og "rulle" på klitorisen.

Det funker ikke og ha noe inni meg.. men jeg får liksom dårlig samvittigheet etter at jeg har kommet, hvorfor?

Men, kan ikke dere fortelle hvordan dere onanerer, hva dere bruker og hvor..? :gjeiper:

Og en til ting.

Jeg får meg liksom ikke kjæreste siden jeg er upopulær, men jeg har sånn serriøst dritt lyst til og ha :sengekos: ... HJELP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bustenskjold

Tar litt tid å lese et innlegg første gangen, fordøye det, og tenke frem et fornuftig svar :)

Og ikke er jeg kvinne, så jeg sitter nok ikke på svarene du ønsker deg heller :)

Men at du "ruller" på klitten er det ikke noe galt med, de aller fleste kvinner får utløsning/ orgasme nettopp ved å stimulere klitoris.

Du skriver at det ikke funker å ha noe inni deg, mener du med det at du ikke føler noe som helst, eller at du ikke kommer?

Det å få vaginal orgasme tror jeg uansett er svært sjelden om det i det hele tatt forekommer ved onani, men dette må jentene svare på :)

Dårlig samvittighet.. Tja, sex/onani er fra gammelt av forbundet med skyldfølelse og tabubelagt.

Kan det ha med oppdragelsen din å gjøre, har du opplevd skyldfølelse generelt for å utforske deg selv og egen seksualitet?

Du er 14 år :)

Du er ung, du har hele livet foran deg. Kjærligheten kommer tidsnok, bare ikke forhast deg.

Du skal ikke få kjæreste og ha sex bare for "å ha gjort det"..

Jeg har alltid ment at første gangen man har sex skal det være en vakker opplevelse for begge parter, men nå er vel neppe dette tilfellet jevnt over.

Du skal i hvert fall ikke ha dårlig samvittighet for å onanere eller få orgasme, det er en naturlig del av din utvikling og seksualitet.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å få vaginalorgasme alene er veldig sjeldent. Det er vel bare få tallet som får til det. De fleste får det av å stimulere kiltoris samtidig som en bruker noe innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Prøv å utvide området ditt litt, du har 2 hender, bruk begge :) Mange liker å ta på og leke med puppene samtidig som man masserer klitoris, bevegelse og pusting kan også forsterke opplevelsen, f.eks simulere sex(tørrjokking) samtidig som du onanerer. Hvis du ikke har noen problemer med å få orgasme er det også mange som liker å "leke" litt med orgasmen, ikke bare komme så fort som mulig, men komme så nærme som mulig uten å komme, så stoppe opp, og gjenta så lenge du orker :)

Prøv alt du kommer på og utforsk kroppen din, det vil også komme godt med den dagen du har sex.

Ang. dårlig samvittighet, gjelder dette det du fantaserer om når du onanerer, eller at du faktisk har gjort det? Prøv å tenke at det er din kropp og din nytelse som du gjør akkurat som du vil med, ingen andre som hverken vet eller har noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...