Gå til innhold

Greit at barna dine onanerer?

155 stemmer

1. 1. Når utforsket du kroppen din for første gang?

• Før 7 år.
      38
    • 7-9 årsalderen.
      23
    • 10-12 årsalderen.
      49
    • 13-15 årsalderen.
      33
    • 16-18 årsalderen.
      7
    • 19-21 årsalderen.
      3
    • 22-24 årsalderen.
      1
    • 25-27 årsalderen.
      0
    • 28-30 årsalderen
      1
    • Etter jeg passerte 30 år.
      0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det burde være dildo og barberingsforbud til man blir 16, minst!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk inn i stua en gang da et av barna mine satt i sofaen og tok på seg selv. Jeg sa å, unnskyld! og gikk ut igjen. Da barnet kom ut på kjøkkenet snakket vi litt om at det er godt å ta på seg selv, at det er fint og at det er noe man gjør når man er alene. Har ikke overrasket barnet siden, men banker også alltid på døren til barnerommene før jeg går inn om de er lukket. Barn har også rett på privatliv.

Vi har et godt forhold med barna og snakker med dem om alt, svarer på spørsmål og har ingen tabuer. Jeg håper de får den informasjonen de trenger til å ha et sunt forhold til sex, vi har i alle fall gjort det vi kan for at det ikke skal være noe de føler skam over.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Eg trur mange er redde for barns onanering/seksualitet fordi moderne mennesker nesten berre forbinder onani/seksualitet med sex/samleie med andre mennesker. Men samleie er berre ein liten del av seksuallivet til eit menneske! Det trur eg det er lurt å hugse på, både når det gjeld barn og vaksne.

Innlegget er endret som et ledd i rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Skrevet

Det burde være dildo og barberingsforbud til man blir 16, minst!!

det er 18 årsgrense

Gjest NozMonster
Skrevet

det er 18 årsgrense

så du påstår at det er 18 års aldersgrense på barbering og for å kjøpe leketøy?? :klo:

det er ingen lov som sier at de under 18 år ikke får lov til å kjøpe det nei ! og barbering?? hvorfor i alle dager skal ikke en 16 åring som har seg, lov til å barbere seg??

• Liker 1
Skrevet

så du påstår at det er 18 års aldersgrense på barbering og for å kjøpe leketøy?? :klo:

det er ingen lov som sier at de under 18 år ikke får lov til å kjøpe det nei ! og barbering?? hvorfor i alle dager skal ikke en 16 åring som har seg, lov til å barbere seg??

Kvifor må alle som "har seg" barbere seg då? Og ikkje dei som ikkje "har seg" eller? Barbering av kjønnsorgan er liksom inngangsporten til sexlivet?

:roll:

Det er sjølvsagt ikkje noko aldersgrense for å barbere seg, ikkje for å kjøpe sexleiketøy heller, så vidt eg veit.

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser og avsporinger.

Yvonne (mod)

Skrevet

Hvorfor skulle det ikke være greit å onanere fra tidlig alder? Sex er jo en naturlig del av livene våre. Jeg prøvde det for første gang når jeg var tolv år gammel, og jeg synes det var flaut, siden jeg følte meg så ung. Angrer ikke noe på det den dag idag, med tanke på at jeg kjenner kroppen min mye bedre. Det er verken galt å starte tidlig eller sent, spørr du meg.

Skrevet

Tråden er ryddet for debatt omkring pedofili. Dette hører ikke hjemme i denne tråden.

Yvonne (mod)

• 4 uker senere...
Skrevet

Er selv 14 år, når jeg leser tråder som ''Hva skal jeg si til sønnen min for at han skal slutte å onanere?'' blir jeg ganske irritert. Han trenger like mye seksuell tilfredsstillelse som deg, det er som om han skulle nekte deg i å ha sex med menn, eller å bruke vibratoren din :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...