Gå til innhold

What to do?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er håpløst forelsket og blir galen av å tenke på vedkommede..

Vi hadde da sex for noen dager siden, og har bare utvekslet noen ord siden. Men han er nå på ferie og kommer hjem om under en uke.

Saken er den at jeg har hvert intressert i han en god stund, og vi har hatt gjevlig kontakt i snart 2 år, men begynte ikke å "holde på" før ca 1 mnd siden med litt klinings å sånn. Jeg har holdt han litt på pine benken med å ha sex, fordi jeg ble seksuelt utnyttet da jeg var 15 år gammel, og har litt av den skrekken i meg enda (er 21 år selv).

(er veldig åpen nå, fordi det er anonymt:) )

Men da vi hadde sex hadde vi drukket begge to, og var litt på tuppa.. så sexen ble ikke særlig god.. Og nå er jeg litt redd for at han ikke skal ta kontakt med meg når han kommer hjem. Og jeg føler meg faktisk litt sånn "ungdom skole forelsket, sommerfugler i magen"

Har dere noe tips på hvordan jeg kan vise at jeg vil noe mer uten å være for frampå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan jo begynne med å sende han velkommen hjemme igjen melding eller noe i den dur. så får du se derifra om han ønsker noe mere kontakt videre. at første sexen var slik lover ikke særlig godt, spesielt ikke fast forhold spør du meg :(

for guttene er ganske viktig at første sexen blir fengende slik at de vil han mere.

men får håpe at det går bra med dere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo begynne med å sende han velkommen hjemme igjen melding eller noe i den dur. så får du se derifra om han ønsker noe mere kontakt videre. at første sexen var slik lover ikke særlig godt, spesielt ikke fast forhold spør du meg :(

for guttene er ganske viktig at første sexen blir fengende slik at de vil han mere.

men får håpe at det går bra med dere da :)

Takk for svar:)

Jeg får bare bite i det sure eplet hvis jeg ikke får noen god respons når han kommer hjem igjen.. det er bare litt bittert siden jeg har latt meg selv falle for han:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...