AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Hei er det vanlig å ikke ha kysset i en alder av 18 ?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Nei, tror ikke det hehe:) -Men jeg bare lurer på en ting jeg og. Jeg husker ikke mitt første kyss. (ikke noe med alkhol og gjøre); men jeg husker rett og slett ikke noe . ikke alder eller noe som helt. Flere som har d sån=? 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Nei, tror ikke det hehe:) -Men jeg bare lurer på en ting jeg og. Jeg husker ikke mitt første kyss. (ikke noe med alkhol og gjøre); men jeg husker rett og slett ikke noe . ikke alder eller noe som helt. Flere som har d sån=? husker heller ikke med hvem
Gjest obligatorisk Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Jeg vil ikke si vanlig er det rette ordet, men du er GARANTERT ikke alene
Zakuro Skrevet 27. desember 2011 #5 Skrevet 27. desember 2011 Hei er det vanlig å ikke ha kysset i en alder av 18 ? Vanlig og vanlig, vet ikke hva snittet er, men ei venninne var nå ukyssa til hun var 23:P Men hun er en snill, søt og morsom jente, det bare skorter litt på selvbildet dessverre:\
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #6 Skrevet 27. desember 2011 Jeg fikk mitt første kyss ca. 3 måneder etter at jeg ble 18, og etter det har det blitt en god del... er 19 nå. Skylder på russetiden, hehe. Var ikke noe romantisk akkurat, men begge to hadde drukket. Møtte gutten samme kveld, og det er også eneste gang jeg møtte han. Plutselig var alle andre vekke, og så satt vi da der, han bare tok tak i meg og så begynte vi å kysse. Angrer ikke på at jeg gjorde det, sånn egentlig. Du er en av mange, men samtidig en av få, om du skjønner? Behøver ikke å være noe galt med deg. Jeg har helt ok utseende, fant bare aldri en gutt jeg virkelig likte (og det har jeg fortsatt ikke...). Kresen, that's me. Ikke bekymre deg.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #7 Skrevet 27. desember 2011 Jeg var ukysset fram til sommeren etter russetiden, da var jeg 18 år og 8/9 mnd. Du er ikke alene, selv om man fort kan føle det slik. 1
Gjest MorAase Skrevet 27. desember 2011 #8 Skrevet 27. desember 2011 Hei er det vanlig å ikke ha kysset i en alder av 18 ? Ja, vanligere en hva dine venner vil innrømme. 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #9 Skrevet 27. desember 2011 Det er veldig vanlig. Vanligere enn du tror. Flertallet har hverken kysset eller hatt sex i en alder av 18. Det pleier å komme seg enten tidlig eller sent i 20-årene. De som kysser og har sex før de er 18, eller innen de er 18, er i mindretall, og ofte de som kommer i søkelyset gjennom diverse media, og derfor tror alle at man må ha kysset og hatt sex innen de er 16... Dette syns jeg er idiotisk, for ikke alle har interesse eller er klare for det da. For å si det slik, i min klasse på vgs var flertallet ukyssete og jomfru da vi gikk ut av vgs. Men det er de som har kjæreste man som regel legger merke til. Selv var jeg 22 første gang jeg fikk mitt første kyss 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2011 #10 Skrevet 27. desember 2011 Jeg kyssa en gutt første gang i russetiden, da jeg var 18 år. Nå er jeg 27 og fortsatt har jeg ikke turt å innrømme det til noen. Hvis noen spør så sier jeg at jeg ikke husker første gangen... Ergo: Det er garantert noen mørketall på denne fronten, jeg er iallefall en del av de mørketallene. Og for hva det er verdt: Jeg har klint syyyykt mye i ettertid
Tibbie Skrevet 28. desember 2011 #11 Skrevet 28. desember 2011 Nei, tror ikke det hehe:) -Men jeg bare lurer på en ting jeg og. Jeg husker ikke mitt første kyss. (ikke noe med alkhol og gjøre); men jeg husker rett og slett ikke noe . ikke alder eller noe som helt. Flere som har d sån=? JA! Jeg aaaner ikke når jeg hadde mitt første kyss. Sikkert fordi jeg ikke visste at det "første kysset" var en big deal før jeg ble eldre. Har vell kysset gutter siden barnehagen. Så du er ikke alene
skandale Skrevet 30. desember 2011 #12 Skrevet 30. desember 2011 Det er veldig vanlig. Vanligere enn du tror. Flertallet har hverken kysset eller hatt sex i en alder av 18. Det pleier å komme seg enten tidlig eller sent i 20-årene. De som kysser og har sex før de er 18, eller innen de er 18, er i mindretall, og ofte de som kommer i søkelyset gjennom diverse media, og derfor tror alle at man må ha kysset og hatt sex innen de er 16... Dette syns jeg er idiotisk, for ikke alle har interesse eller er klare for det da. For å si det slik, i min klasse på vgs var flertallet ukyssete og jomfru da vi gikk ut av vgs. Men det er de som har kjæreste man som regel legger merke til. Selv var jeg 22 første gang jeg fikk mitt første kyss Litt offtopic, men nå tøyser du fælt. Jeg er bombesikker på at de fleste faktisk HAR kysset før de er 18... Tror heller ikke at de som har debutert seksuelt før fylte 19 er i mindretall.
Gjest Bomullsdott Skrevet 31. desember 2011 #13 Skrevet 31. desember 2011 Jeg var med på "kyss, klapp eller klem" da jeg var rundt 10 år. Kysset 5-6 gutter på en og samme kveld. Allikevel vil jeg faktisk kalle meg ukysset. Dette var ikke noe ordentlig kyss med følelser inni bildet, det var en barnelek. Jeg slutter ikke å kalle meg ukysset før jeg kysser en fyr som gjør det av egen vilje, og ikke pga en lek. Jeg blir 18 år i 2012, er ikke så mye yngre enn deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå