Wonders Skrevet 26. januar 2012 #21 Skrevet 26. januar 2012 for å spore litt av... Etter jeg tok timeline ligger nå Jubileum på hvor lenge jeg har vært "i et forhold", noe som bare utenlandske sider opplyste før. Jeg la selv inn når vi ble sammen. Samboer eksisterer ikke og skal følge med her...
Almarea Skrevet 14. mars 2013 #23 Skrevet 14. mars 2013 Jeg fikk til å endre det når jeg gikk inn på facebook via mobilen
Citha Skrevet 14. mars 2013 #24 Skrevet 14. mars 2013 Man klikker på "Livshendelse" over der man skriver status. Så velger man "hus og hjem", og "ny romkamerat"
Rainbow Skrevet 14. mars 2013 #26 Skrevet 14. mars 2013 Jeg har min på engelsk (har hatt det siden starten), og da tror jeg ikke det er et av alternativene. Prøvde over mobilen nå, og da kom det ikke opp.
Madison_00 Skrevet 15. mars 2013 #27 Skrevet 15. mars 2013 Jeg har min på engelsk (har hatt det siden starten), og da tror jeg ikke det er et av alternativene. Prøvde over mobilen nå, og da kom det ikke opp. Joda, gå inn på "Life events" rett over der du skriver status. Klikk på "Family and relationships" og velg "Other life event" -der kan du skrive inn samboer eller hva du vil, og velge samboeren din 1
Ambivalent Skrevet 15. mars 2013 #29 Skrevet 15. mars 2013 Jeg gjorde det bare på facebook-appen på mobilen. Der kan man velge "samboer", enkelt og greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå