AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 På Facebook kan man velge om man er singel, i forhold, gift med, skilt osv på sivilstatus. Jeg gikk inn på en person jeg egentlig ikke kjenner (skulle jeg vel stalke litt ) og så på sivilstatusen hennes at hun var "samboer med ..." Men på min profil er ikke dette mulig. Jeg har valgene singel, forhold, forlovet, gift, komplisert, åpent forhold, enke, separert, skilt.. Hvordan får man "samboer"? Jeg vil ikke spørre denne personen, da jeg ikke kjenner henne..
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Kanskje det er med norske innstillinger? Amerikanere vet jo knapt hva samboere er for noe.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Jeg har norske innstillinger.. Kanskje jeg skal prøve engelsk eller nynorsk..
Rainbow Skrevet 26. desember 2011 #4 Skrevet 26. desember 2011 Aner ikke. Men jeg trodde heller ikke det gikk an. Kanskje det er et sted der man selv kan skrive inn en forholdsstatus med egne ord? Si ifra om du finner det ut, jeg vil også ha!
HopelessFear Skrevet 26. desember 2011 #5 Skrevet 26. desember 2011 Sikker på at det er samme måte som en får til å skrive slave for o.l. Skulle gjerne visst det selv. Har norske innstillinger, men det er ikke der.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #6 Skrevet 26. desember 2011 TS Har prøvd bokmål, nynorsk, engelsk (UK) og (US), men er ikke der..
loffen Skrevet 26. desember 2011 #7 Skrevet 26. desember 2011 Kanskje det er under 'jobb'? Da kan man skrive hva man vil. Der vet jeg om noen som har skrevet at de er 'slave for..' 2
Sophia. Skrevet 26. desember 2011 #8 Skrevet 26. desember 2011 Jeg får det ikke til jeg heller, så følger med her! Det kan godt være det er under "jobb", men vil det ikke stå "Jobber hos Samboer med ....", da? På min profil står det nå "Jobber hos *arbeidssted*", så tenker det vil stå det samme hvis man skriver inn samboer under "jobb"?
HopelessFear Skrevet 26. desember 2011 #9 Skrevet 26. desember 2011 Jeg får det ikke til jeg heller, så følger med her! Det kan godt være det er under "jobb", men vil det ikke stå "Jobber hos Samboer med ....", da? På min profil står det nå "Jobber hos *arbeidssted*", så tenker det vil stå det samme hvis man skriver inn samboer under "jobb"? Det ville ha gjort det ja, så det er ikke det folk har gjort for å få en slik sivilstatus.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #10 Skrevet 26. desember 2011 Fant denne siden her på FB: http://www.facebook.com/notes/on-the-ground-news-reports/confirmed-facebook-has-added-in-a-civil-union-and-in-a-domestic-partnership-to-t/179118462131383 Bytta til Canada på språk, skjønte ikke stort men lista med sivilstatus, ble ikke noe lengre ihvertfall
Rainbow Skrevet 27. desember 2011 #11 Skrevet 27. desember 2011 Jeg har alltid hatt min FB på engelsk, og trodde først det hadde med norske innstillinger å gjøre, men det var det jo tydeligvis ikke... 1
HopelessFear Skrevet 27. desember 2011 #12 Skrevet 27. desember 2011 Mener at det gikk an å velge samboerstatus før, kanskje det har blitt fjernet og personen ikke har endret status etter det?
Gjest Cupcakes Skrevet 5. januar 2012 #13 Skrevet 5. januar 2012 (endret) Mener at det gikk an å velge samboerstatus før, kanskje det har blitt fjernet og personen ikke har endret status etter det? tror ikke det eer det som er grunnen til at noen har det egentlig, for jeg har en på facebooken min som nettop har blitt samboer og hos henne står det nå: samboer med ....... jeg vil også ha samboer som valg Endret 5. januar 2012 av Cupcakes 1
loffen Skrevet 6. januar 2012 #14 Skrevet 6. januar 2012 Kan du ikke sende en meldng til denne personen og spørre hvordan hun har fått det til da?
Vendie Skrevet 6. januar 2012 #15 Skrevet 6. januar 2012 Jeg har sett at det er noe som heter "samfunnssider", der folk legger til ting og tang. For eksempel "mamma til Per og Pål". Når jeg trykker på det kommer jeg på en sånn samfunnsside eller hva det nå pokker er. Kan det være noe sånt disse samboer-folkene har gjort?
Casall Skrevet 13. januar 2012 #16 Skrevet 13. januar 2012 Nå ble jeg veldig nysjerrig på hvordan de har fått det til! 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #17 Skrevet 19. januar 2012 Kveldsvakt i dag, tidligvakt i mårra, lørdag, søndag, mandag og tirsdag, så har jeg kanskje fri. Hvorfor, HVORFOR føler folk at det er nødvendig å legge ut jobbturnusen sin for ei uke ut på facebook? For at de andre slarvkjærringene skal vite når det passer å drikke "snuppekaffe" som de i følge facebook gjør fem ganger i uka? 4
Kråkesaks Skrevet 19. januar 2012 #19 Skrevet 19. januar 2012 en på vennelista mi hadde "åpent forhold" som sivilstatus, så det er kanskje mulighet for å skrive inn noe selv?
Kråkesaks Skrevet 19. januar 2012 #20 Skrevet 19. januar 2012 jeg ser forresten nå at "åpent forhold" ligger der som et alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå