Gå til innhold

Bongo kjønnsleppe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hovnet opp på den ene kjønnsleppa, sånn sikkelig, etter sex. Ser ut som et stort myggstikk. Er det normalt? :P

Har hatt mange problemer med underlivet fra før av.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Ikke normalt nei.

Nå er det ikke jeg som har dette problemet, men jeg spør allikevel. Ettersom du tydeligvis har kompetanse, kunne du vel fortelle TS hva dette muligens kunne skyldes?

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Har hovnet opp på den ene kjønnsleppa, sånn sikkelig, etter sex. Ser ut som et stort myggstikk. Er det normalt? :P

Har hatt mange problemer med underlivet fra før av.

Det er ikke så uvanlig at kjønnsleppene kan hovne opp. Hvis det ikke går over etter noen dager, får du oppsøke lege.

Skrevet

prøv å vaske deg nedentil med lunket (behagelig) vann. Sånt skjer iblant.

Skrevet

Nå er det ikke jeg som har dette problemet, men jeg spør allikevel. Ettersom du tydeligvis har kompetanse, kunne du vel fortelle TS hva dette muligens kunne skyldes?

Jeg tror de aller fleste forstår at det ikke er normalt å hovne skikkelig opp i en kjønnsleppe etter sex, uten at de av den grunn kan stille diagnose.

• Liker 4
Skrevet

Hvor er min tydelige kompetanse?

Hun spør om det er normalt og det er det ikke ifølge meg, siden det her har aldri skjedd meg.

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvor er min tydelige kompetanse?

Hun spør om det er normalt og det er det ikke ifølge meg, siden det her har aldri skjedd meg.

Det var en luftig konklusjon. Ettersom det aldri har hendt deg, er det ikke normalt?

• Liker 3
Skrevet

Hmm, det begynte slik hos meg da jeg fikk mitt første utbrudd av herpes genitalis. Kanskje du burde gå til legen. Er det sårt i tillegg?

Skrevet

Det trenger ikke vært noe sykdom som forårsaker det. Holder med et lite rift eller stikk for at kjønnsleppene skal hovne opp. Særlig når det er kun den ene som hovner opp.

Har opplevd det selv. Ikke noe farlig, men ganske ubehagelig ja...

Skrevet

Det var en luftig konklusjon. Ettersom det aldri har hendt deg, er det ikke normalt?

Er nok ikke det.

Skrevet

Det kommer vel an på hvor heftig man har hatt sex antar jeg, og hvor lenge du er opphovnet..

X en og jeg hadde litt røff sex fra tid til annen, og ja jeg hadde opphovnet kjønnsleppe/r, ikke bare litt heller.. Typen og jeg har mer vanilje sex, og da forekommer ikke det. Men om du har hatt mye problemer med underlivet ville jeg gått til lege, bare for å forsikre meg at det ikke var noe galt.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Hvis det ser ut som et myggstikk så kan det være en betent talg-kjertel. (også kalt kvise)

Skrevet (endret)

Har opplevd det samme under sex før. Var langt i fra edru den kvelden, noen av oss, så tror det muligens har noe med at kjønnsleppene har blitt med på tur inn i skjeden og deretter blitt veldig såre, uten av noen av oss reagerte, for vi var nok så sannseløse. Klarte ikke å sitte dagen etter, og understellet mitt så ut som en oppblåst ballong :fnise:

Endret av solch
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, og flyttes til Kropp & Helse.

SportyShorty, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...