Gjest Anonym Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Hei jeg er en 16 år gammel jente som har lyst til å være barnevakt. Vet dere om noen sider jeg kan legge ut om at jeg har lyst til å bli barnevakt. Hvis du trenger barnevakt kan du også kommentere dette innlegget så jeg kan fortelle mer om meg selv. Jeg bor i oppegård kommune så jeg må ha noen som er i nærheten og ikke lenger enn til oslo.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Hva med å henge opp en lapp på matbutikken og i butikksenter?
Gjest Blondie65 Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Heng opp plakat med sånne riv av lapper med telefonnummeret ditt på på butikken, i busskuret, i treningshallen etc. Så er det jo Frivillighetssentralen men jeg vet ikke om det bare er gratis arbeid. Det går an å høre med dem?
Gjest meg og meg Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Hei Jeg tenker at du bør være litt forsikitg. Det er mange som kan gi seg ut for å være andre enn de er. I alle fall slik som her på nettet. Det lureste er å starte med å passe noen i nabolaget eller noen du kjenner litt til. Jeg har vært masse barnevakt og mange av jobbene ordnet jeg gjennom at moren min tipset kollegaer og slikt om at jeg gjerne ville sitte barnevakt. Du kan jo også ringe på døren til naboer og gi dem en Cv, der det står litt om deg selv, at du gjerne vil være barnevakt og ditt telefonnummer. Vær forsiktig. Det er mange uærlige mennesker der ute og mange "gamle griser". Si alltid i fra hjemme hvor du er barnevakt og for hvem. Ha med deg noen på det første møtet med ukjente. En forelder, venninne, storesøsken eller liknende. 1
Gjest O___o Skrevet 27. desember 2011 #5 Skrevet 27. desember 2011 Hør med foreldrene dine, og luft gjerne hvilket formål du har. F.eks. tjene penger til lappen. På den måten er det lettere for de å hjelpe deg i rekrutteringen. F.eks blant egne kollegaer/ naboer / venner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå