Lille85 Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Manuell. Vil det si at man må regulere hvor mye vann/melk/kaffe osv man vil ha pr kopp? Maskinen har 15 bar trykk som automatisk Reguleres via kapselen. Hva vil det si? Har ikke dolce gusto helautomatiske kapselmaskiner? Elsker at jeg kan få både iste og varm sjokolade på den!! Er et must da jeg ikke drikker kaffe!
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Den jeg hadde måtte man stoppe vannet når det hadde kommet ut det som skulle. Noen typer skal jo ha litt vann, andre mye. Ganske så tungvindt, jeg likte den ikke. Man må jo ta det på ca mål.
Rødtoppen86 Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Vi har den minste Dolce Gusto, og da er det vi selv som regulerer vannet. Det er ikke så vanskelig, for det står på drikken du skal lage hvor mye væske du skal ha. Man tar det litt på øyemål, og finner raskt ut hvordan man liker det. Det enkleste er å finne en kopp som rommer ca 220ml, for det er den totale mengden væske. Det er litt smak og behag også, for jeg liker å ha litt mer vann i min chai latte feks. Du ser også når det er på tide å stoppe vannet, for når det ikke lenger er særlig farge på kaffen/teen/melken, så er det tomt for pulver i kapselen. Det er nok litt prøving og feiling for å få det resultatet du liker, men ikke noe vanskelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå