Gå til innhold

Samle på service


Gjest Syffe

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å begynne å samle på et service. Jeg har VELDIG lyst til å samle på Iittala Origo serien (her), men av ulike grunner hadde det vært greit om jeg kunne samlet på et annet. Er det noen her som kan tipse meg om noe lignende? Enkelt, men fresht og moderne?

Endret av Syffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det heter servise... Service er sånn man får på kundetelefoner og butikker og sånn, vet du. Det er noe annet. Forresten virker ikke linken din :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter servise... Service er sånn man får på kundetelefoner og butikker og sånn, vet du. Det er noe annet. Forresten virker ikke linken din :gjeiper:

Kom på det etterpå, men har en backspace som har klamydia og jeg gadd derfor ikke å endre på det :fnise: Og linken funker her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker også denne stilen best, men det er jo ikke akkurat fresht. Liker godt det ts linker til, men det er jo mer et hverdagsservise.

Hva med New Wave fra Villeroy og Boch?

Det er fresht nok for meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo tydeligvis veldig ulik smak, men jeg liker

Silver Paisley og Angelina Platinum

Jeg glemte å si i åpningsinnlegget at tipsene jeg var ute etter var til hverdagsservise. Det første du linker til likte jeg veldig godt, men kun til finservise og det skal jeg ikke begynne å samle på helt enda tenkte jeg :) Men takk for tipset, skal merke meg serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...