Gå til innhold

Drikker du alkohol burde du vite at .......


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det har lenge preget våre røykpakker....advarsler fra Helsedirektoratet, så nå syntes jeg det var å tide, at vi får tilsvarende advarsler, på flasker med alkoholholdige drikker!! Så jeg har sendt inn et forslag til dem:

ADVARSEL:Inntak av alkohol, kan medføre at du lurer på hvor faen det er blitt av BH`n og trusen din.

ADVARSEL:Inntak av alkohol, kan få deg til å tro at du hvisker, mens du slett ikke gjør det.

ADVARSEL:Inntak av alkohol, er sterkt medvirkende årsak, til at man danser som en klovn.

ADVARSEL:Inntak av alkohol,kan få deg til å fortelle dine venner igjen, og igjen at du er glad i dem.

ADVARSEL:Inntak av alkohol kan føre til at du tror du kan synge.

ADVARSEL:Inntak av alkohol kan få deg til å tro, at gamle flammer

ønsker desperat at du vil ringe dem klokka fire om natten.

ADVARSEL:Inntak av alkohol kan få deg til å tro at du kan føre en samtale med medlemmer av det motsatte kjønn, uten å spytte på dem.

ADVARSEL:Inntak av alkohol kan være sterkt medvirkende årsak til skrubbsår i pannen, på knærne og i korsryggen.

ADVARSEL:Inntak av alkohol kan medføre illusjoner om at du er tøffere, smartere, raskere og penere enn folk flest.

ADVARSEL:Inntak av alkohol kan få deg til å tro at folk ler MED deg.

ADVARSEL:Inntak av alkohol, kan medføre graviditet.

ADVARSEL:Immtaj av ulkahul, kam få dej tul å tro at du er em kløpper ved tastaturet.

:ler: Nå er dere altså advart ......:fy:

Kjenner igjen noen her da........... :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...

Annonse

Jeg er ABSOLUTT enig at menn som BACHE GABRIELSEN og JHONNY WALKER burde blitt advart mot slike ting, spesielt når de ser på filmer som TEQUILA sunrise eller befinner seg uten ett ROM for natten. Ellers er jeg lite opptatt av alkohol :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...