Ping! Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Maskinen ser jo bra ut, unektelig, men med den prisen kan jeg ikke annet tenke enn at den er litt vel oppskrytt. Var innom traktøren og tittet litt på den rosa utgaven, og det kjentes jo bare ut som billig plastikk(?). Trodde den hadde et mer robust material som metall, slik industrimaskiner er i. Jeg løftet riktig nok ikke på den og bare kjente raskt på foten, men er det bare et lag med plastikk for utseendet skyld som ligger utenpå en kraftig maskin eller?
onyx Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Min er blytung i lakket metall, kan ikke tro det ikke gjelder alle KA maskinene. Liker den uansett godt og den passer til mine behov.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Min er blytung i lakket metall, kan ikke tro det ikke gjelder alle KA maskinene. Liker den uansett godt og den passer til mine behov. Enig! Eeeeeelsker den!
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #4 Skrevet 26. desember 2011 Takk for svar. Så foten på maskinen din er også i lakket metall? Synes det var så merkelig at den jeg tok på hadde den lette plastikken på utsiden. Kanskje de har begynt å lage noen som er billigere for dem å produsere. Det er jo bare typisk.
onyx Skrevet 26. desember 2011 #5 Skrevet 26. desember 2011 Ja, den er metall. Sjekket nettopp og i et øyeblikk ble jeg litt i tvil, men snudde maskina opp ned og da så jeg på innsiden at den var metall (sikkert aluminium? lett og tynt ihvertfall) + at jeg tok en klangtest med en tskje. I tillegg er det vel ganske vanlig at nye maskiner har en plastfilm for å beskytte lakken?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #6 Skrevet 26. desember 2011 Okey, flott. Da skal jeg ta den inn som alternativ igjen.
Zzyzx Skrevet 26. desember 2011 #7 Skrevet 26. desember 2011 Prisen på den er jo helt horribel. I USA går de for 2-300 dollar, så importøren her tjener nok grovt. Men plast er den iallfall ikke laget av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå