AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Har en oppskrift der jeg skal bruke mykt smør. Hvilket smør bruker dere da? Har bare bakt med vanlig melange før, og det er ikke akkurat mykt
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Romtemperert smør er mykt. Romtemperert margarin (melange) er også relativt mykt.
Gjest Søteplet Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 mykt smør betyr romtemperert smør, da er det ofte mykere å jobbe med enn kjøleskapstemperatur =)
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #4 Skrevet 26. desember 2011 Kan man oppbevare melange i romtemperatur sånn til vanlig, hvis man plutselig skulle finne på å bake noe? Eller må det stå kaldt?
cellar Skrevet 26. desember 2011 #6 Skrevet 26. desember 2011 Kan man oppbevare melange i romtemperatur sånn til vanlig, hvis man plutselig skulle finne på å bake noe? Eller må det stå kaldt? Det kan stå i romtemperatur. Butikker har ofte paller med melange stående i butikken (utenfor kjøl) før jul.
Gjest Kim Skrevet 10. januar 2012 #7 Skrevet 10. januar 2012 Kvitseid smør. Vil jeg ha mykt smør, så setter jeg det ut i tide. Slike ting som brelett osv er djevelens verk og burde ikke ved kunne kalles smør.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå