Gå til innhold

DAGMAR


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Gjest uAnonymBruker

Nå blåser det bra her, hørte vinduet til naboen knuste i sted, får igjen for å være en idiot som ikke lukker vinduene sine ja!

Strømmen har gått men nettet har kommet tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært uten strøm mer eller mindre hele tiden fra 18 til 01. Bor på Sunnmøre. Blåser veldig mye, til tross for at vi ikke bor helt ute ved kysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hvorfor det blåser så på østlandet? Trodde fjellene i midt-norge ville ta litt av for vinden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det river i veggene, huset knirker og suser, og det er skikkelig utrivelig. Sitter i mørket med tente lys, strømmen gikk for litt siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske dagmar kunne ta seg en tur til nord norge også. Jeg elsker storm :P Cato stormen som var her var ikke mye å skryte av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sent ikveld så jeg på film med familien, og da blåste det kraftig. Så kraftig at vi trodde at vinduene skulle gi etter og det pep i ventilene ... Det blunket litt i lysene, men ellers er alt bra.

Soverommet mitt ligger veldig i le, så merker ikke noe særlig til vinden. Hører jo at det blåser, men det er alt.

Bor forresten i Oslo, oppi åsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi endelig fått tilbake strømmen etter halvannet døgn i mørket. Det blåser kraftig og regner. Dørene på naustet er knuste, og jeg regner med at tirsdags morgen må brukes på samme vis som mandags morgen, nemlig med å samle flytende eiendeler fra sjøen/fjøra.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sogn og Fjordane her, Sunnfjord. Vi har vært uten strøm siden Søndag, den kom tilbake litt i natt, og er her enda. Mobildekningen er død, men vi har utrolig nok fått tilbake internett, jeg tror det er fordi vi tar inn trådløst fra langt unna her, og at der er mottakeren OK. Hustelefon og mobildekning er død, og har vært det siden Søndag. Det at strømmen var borte var ikke så veldig plagsomt for oss mennesker, men det ble en utrolig jobb med dyra i fjøset. I dag skal jeg egentlig på jobb, men jeg leser på hjemstedet mitt sin avis at hele sentrum har vært utsatt for ras, oversvømmelser, trafikkorker, og at det er store ødeleggelser på vei bort, så jeg vet ikke om jeg får kommet meg noe sted. Ikke får jeg ringt noen, og ikke er noen tilgjengelig på nettet akkurat nå heller. Det blåser og regner veldig ute på, og ødeleggelsene rundt dette har vært store. Hestehengeren vår tippet rett rundt og ble ødelagt i taket, båtene til naboene ble kjørt til helvete langt ut på fjorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sogn og Fjordane, Nordfjord. Vi har endelig fått tilbake strømmen etter tre dager totalt isolerte uten strøm, varme og telefon. Telefonen og nettdekninga er fortsatt ikke tilbake, og jeg håper virkelig at vi ikke får behov for legehjelp, for da ligger vi tynt an.

Alt er rasert. Telefonstolper og strømledninger ligger strødt omkring på bakken, store trær er veltet, biler og hus ødelagt, materialrester ligger overalt og det ser rett og slett ut som en slagmark hvor enn du går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...