Gå til innhold

Hvor er din drømme ferie ?

Fremhevede innlegg

Gjest KeeiJeei
Skrevet

Hvor er din drømmeferie ? Europa ? Amerika ? Asia? Oseania ? Afrika ?

Beskriv din drømmeferie, kanskje du alt har vært der ?

Min er garantert Italia :) jeg har altid hatt lyst og dra dit :) jeg vet ikke helt hvorfor ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er din drømmeferie ? Europa ? Amerika ? Asia? Oseania ? Afrika ?

Beskriv din drømmeferie, kanskje du alt har vært der ?

Min er garantert Italia :) jeg har altid hatt lyst og dra dit :) jeg vet ikke helt hvorfor ;p

er det ikke bare å dra dit? er jo billig. australia

Skrevet

Til USA og Karibien, som vi reiser til i juni neste år. Ellers er det steder som Maldivene, Italia, Zanzibar, Australia, Thailand, Japan (og Sanrioland), New Zealand, Canada osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Maldivene,safari i Afrika, Australia, Sør-Amerika. Skal til de to første i løpet av ca ett år. Gleeeeeder meg :)

Skrevet

Skottland! Må jo sjekke hva de har under kilten :lur:

Skrevet

Latin/Sør-Amerika. Planlegger å dra på backpacking i 2013 :) og sannsynligvis blir det Mexico i vinter, en liten forsmak ;) drømmer også om road trip i USA, og det blir realisert i sommer. Starter i San Fransisco, det er det vi hittil har bestemt.. spennende å planlegge :jepp:

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Tokyo!!! Reykjavik, hmm, det var de to jeg kom på i farten.

Skrevet

Island og New York er det som står øverst på ønskelista akkurat nå :)

Skrevet

Australia og Afrika. Og USA en gang til litt lenger. Tilbake til Los Angeles, San Fransisco, Seattle og New York (som jeg skal til i mars igjen. Gleder meg!) og stater jeg ikke har vært i før.

Skrevet

Safari er det beste jeg vet, og absolutt min drømmeferie. Gjerne i kombinasjon med Mozambique eller Zanzibar.

Gjest badeand1
Skrevet

Reise til et eller annet land der jeg kan få tatt bilder av ville dyr ute i naturen. Reise dit - ta bilder - hjem igjen. :fnise:

Skrevet

Sør-Amerika eller Australia. En kombinasjon av opplevelser og natur.

Skrevet (endret)
:rodmer: Canada :rodmer: Vancouver, hele British Columbia, Victoria, nasjonalparkene i BC og Alberta, Ontario, Toronto, kanadiske siden av Niagarafallene, Quebec og den mer franske kulturen der, Maritime provinces... :rodmer: Men jeg er nok i overkant interessert i Canada, da. Endret av Dragonfly84
Skrevet

Australia, New Zealand eller Sør-Afrika. Island og Irland står også høyt på lista mi. Drømmer om backpacking - eller enda bedre: roadtrip! Jeg kunne også ha tenkt meg å "feriere" i Lofoten for å surfe. Jeg er over gjennomsnittlig glad i natur, så naturopplevelser (samt møte med en ny kultur) står høyere på lista mi enn for eksempel charterturer.

- JEG VIL BESØKE HELE VERDEN! :sur:

Skrevet

Jeg har lyst til Egypt. Har vært der før, men det er mange år siden og det var midt på sommeren, så det var fryktelig varmt. Vil gjerne reise tilbake og se alt på nytt, på en annen tid av året.

Jeg har også veldig lyst til Polen og besøke Auschwitz, til Paris og til en plass i Afrika der jeg kan dra på safari.

Skrevet

Jeg vil til Finnmark for å oppleve kulturen der, Alaska for å sjekke ut Stampede Trail og the Magic Bus og ikke minst: Israel for å kjenne på historien derfra.

Skrevet

Safari i Afrika. Route 66 i USA.

Skrevet

Svalbard :rodmer:

Skrevet

Brasil og Mexico står øverst på lista mi!

Deretter reise rundt i Nord-Amerika.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...