563215 Skrevet 25. desember 2011 #1 Skrevet 25. desember 2011 Dette er tredje gangen det skjer, men hva er det egentlig som skjer? Det er akkurat som om død hud preller av når jeg tørker eller bare drar fingeren bort på huden på musa. Første tørk i musa etter toalett besøk så kommer det flekker med blod fordi huden sprekker så fort. Ingen vond lukt, men utfloden er rødaktig. Jeg skal ikke ha mens nå, men mens har vært veldig uregelmessig etter jeg begynte på minipiller. Er dette noe noen andre har opplevd og vet hvordan bli kvitt?? (Jeg har nettopp gjennomgått en operasjon og har dermed tatt en del smertestillende, kan det komme av dette? Og forsvinner det av seg selv da?) Mvh Ung fortvilet dame
Gjest Sevastra Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Dette er tredje gangen det skjer, men hva er det egentlig som skjer? Det er akkurat som om død hud preller av når jeg tørker eller bare drar fingeren bort på huden på musa. Første tørk i musa etter toalett besøk så kommer det flekker med blod fordi huden sprekker så fort. Ingen vond lukt, men utfloden er rødaktig. Jeg skal ikke ha mens nå, men mens har vært veldig uregelmessig etter jeg begynte på minipiller. Er dette noe noen andre har opplevd og vet hvordan bli kvitt?? (Jeg har nettopp gjennomgått en operasjon og har dermed tatt en del smertestillende, kan det komme av dette? Og forsvinner det av seg selv da?) Mvh Ung fortvilet dame Det er veldig vanskelig å vite hva det kan være. Det beste vil nok være å dra til lege/hudlege lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå