Gå til innhold

Barnet ødela julegaven

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ungen kan da gjøre hva den vil med sine egne ting.

Dere trenger jo heller ikke å være med å spille, når barnet har forberedt seg på å jukse. Så kan han sitte der alene og vite hvor diamanten er.

Så merkelige og selvgode holdninger det er hos enkelte. Man lærer da barn å være forsiktig med tingene sine, behandle de pent. Selvom det er barnas ting, så er det da ikke greit at barnet ødelegger det med èn gang. Det har med respekt for giveren også.. Jeg hadde helt sluttet å gi gaver til barn som var så utakknemlige at de "herpet" det de fikk med èn gang. Like sjokkert ville jeg vært over foreldre som syntes det var HELT greit...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg egentlig syns er mest dårlig gjort her er at barna måtte bruke av sine egne penger for å kjøpe gave til sine (ste)søsken. Det syns jeg foreldene skal spandere når barna er små.

• Liker 1
Gjest Surrehodet
Skrevet

Her var det jammen mange rare innlegg.

TS lager en tråd som jeg oppfatter som en utblåsning fordi stebarna ikke respekterer ting. Egne og andres, men TS er dessverre et offer for frioppdragelsemafiaen på KG .

Og hvem har sagt at barna h*ns ikke er voksne og derfor jobber og tjener penger. Eller at det blir kjøpt gave av de voksne og at noen ville kjøpe gave for sine egne penger i tillegg?

Skrevet

Normalt av en 10 åring? Hva i alle dager for slags fri barneoppdragelse har du? Det er ikke normalt at så store barn gjør slike ting. (Biter i brikker og hopper i sofaen, med sko). Høres ut som et barn fylt av trass og elendig oppdragelse. Jeg ville reagert om en 4 åring gjorde det også....(og iallefall ikke fikk skikkelig refs fra sin far)

Skjønner TS godt. Hadde forsvunnet fort utifra livet til disse menneskene jeg også.

Selv har jeg ikke barn, men jeg jobber masse med barn, så jo, at en ti år gammel gutt gjør slikt, havner for meg under kategorien normalt.

Skrevet

3 åringen min hadde fått kjeft hvis han gjorde det der.Men jeg finner det veldig usannsynlig at han gjør det fordi han vet langt bedre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...