Gå til innhold

Hvor vanlig er intimbarbering?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har ikke vært med mange selv men det har han.

Litt redd for første gangen for jeg vet ikke hva som er vanlig. Hvor vanlig er intimbarbeing? Vet man skal føle seg vel med seg selv og alt det der....men det vil jo ikke være noe godt hvis jeg ligger der og hele tiden tenker: Synes han dette er rart...burde jeg ha barbert ....burde jeg ikke ha barbert...

Vet jo ikke hva han har vært vant til....

Hvor vanlig eller uvanlig er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanlig. Men gjør det du trives med du, en fordel å stusse litt ihvertfall.

Gjest döderlein
Skrevet

Tror det er veldig vanlig å "stelle med det". Rett og slett at det ikke får gro helt fritt, men enten at man stusser det, barberer noe eller alt.

Skrevet

Trådstarter her igjen:

Helt greit å barbere, synes jeg, men etter noen dager er man jo som en pinsvinn. Og det er litt pinlig. Er menn vant til det også?

Skrevet

Veldig vanlig!

Det er mer utbredt hos jenter/damer enn hos gutter/menn.

Gjest döderlein
Skrevet

Trådstarter her igjen:

Helt greit å barbere, synes jeg, men etter noen dager er man jo som en pinsvinn. Og det er litt pinlig. Er menn vant til det også?

Spørs på mannen det, men synes da menn bør takle litt hår.

Eneste jeg vil tro er litt kjedelig, er at det stikker.

Skrevet

Trådstarter her igjen:

Ja menn er vant til det også. I hvert fall de jeg har kost meg med.

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Så lenge det ikke ser ut som en urskog så vil jeg tro at han ikke reagerer på at det har vokst ut litt. Tåler man ikke at det er litt hår der nede så er man ikke moden nok til å pule.

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Altfor vanlig dessverre...

Tror ikke jeg har sett kjønnshår på en kvinne de siste 15 årene, føler vel at barberingshysteriet har tatt helt av.

Nå mener jeg ikke at det skal være gjengrodd, men for min del finnes det ikke noe flottere enn et behåret venusberg.

For ikke å snakke om hvor pirrende det er å kline med dama, kjenne at hun godtar stadig mer intim utforsking, og når hånda omsider kan gli sakte nedover magen, under trusa, finne en fuktig dott kjønnshår...

Det er nydelig det :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...