Leanne Skrevet 25. desember 2011 #1 Del Skrevet 25. desember 2011 På nyttårsaften blir vi 3 voksne og 3 barn (4-7 år gamle). Barna de har veldig lyst på ovnsbakte poteter på nyttårsaften... Og jeg lurte på om det er mulig å servere kalkunfilet, sammen med ovnsbakte poteter? Hva kan man i så fall ha som tilbehør? Hva slags saus er god til kalkunfilet? Og jeg tregner også dessert tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeCup Skrevet 25. desember 2011 #2 Del Skrevet 25. desember 2011 Ja det er da godt Når vi har kalkun, pleier vi å ovnsbake poteter sammen med masse andre grønnsaker vi liker. Brokkoli, gulrøtter, løk, hvitløk, champignon o.l. Jeg er desverre ikke så god på å lage saus fra bunnen av, så blir ofte pose Men jeg syns den champignon og kantarell sausen er veldig god til kalkun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 25. desember 2011 #3 Del Skrevet 25. desember 2011 Ovnsbakte poteter er nam Jeg elsker rett og slett fløtesaus til kalkun, ingenting over, ingenting ved siden Nå har jeg blitt gammel nok til å elske rosenkål også, spesielt til kalkun, men ikke sikkert dine har lyst på det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 26. desember 2011 #4 Del Skrevet 26. desember 2011 Om du kjøper hel kalkun og ikke kun fileter, ville jeg ha kokt kraft på invollene, hatt i litt hvitvin og fløte, jevnet og smakt til med salt og pepper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå