Gå til innhold

Minske sexlysten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er en gutt på 22, som har en skyhøy sexual lyst. kan ende med å onanere alt mella 1-6 ganger om dagen når feks dama er på jobb, å jeg sitter hjemme.

Når vi har sex etter jobb eller på kvelds tid, så kan jeg fortsatt ha lyst på en runde nr 2.

Å det gidder/klarer hun ikke, så da bruker jeg bare runke, så tar hun "imot" med munnen. Ved å sette munnen over hodet å suge meg rett før jeg får utløsning.. Det er SJUKT godt, men fortsatt vil jeg heller før ha sex.

Forslag til hva man kan gjøre før å IKKE tenke på sex, eller onanering ? Jeg bare får lyst å onanere når jeg sitter før meg selv.

Finnes det piller eller slikt som gir lavere sexuell lyst ???

Dama mi har en del mindre sexlyst enn meg, så dette plager henne at jeg hele tiden har lyst på mer. Hun føler jo at hun ikke tilfreds stiller meg nok. Men det har jeg forklart henne at jeg gjør, men jeg har jo bare lyst på mer som oftest. Sex hver dag og av og til 2 ganger før dagen er sånn jeg vil ha det, om ikke oftere.

Men hun er mer den typen som klarer seg fint med annen hver dag..

Så finnes det piller før minsket sexlyst ? :)

Mvh Desperat kåt gutt "/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, vanskelig. Det er slitsomt å gå rundt våryr heletiden. Håper at det finnes noen svar for deg! Lykke til.

Skrevet

Kjenner meg veldigigjen i det du skriver. Sliter ut kjæresten min med mas og hinting, og det kan oppstå krangler av det. Har dessverre ingen andre tips enn å sosialisere deg mer, og distrahere deg selv fra sex. Vet ikke helt om det funker, men du kan jo prøve.

Lykke til :)

Skrevet

Det er gjort flere forsøk som viser at lakrisprodukter kan senke testosteronet hos menn, og dermed libidoen. I en del land har man allerede begynt å advare gravide mot å spise lakris under svangerskapet fordi det kan skade guttefostre

.

Om du drar på en helsekostbutikk kan du få kjøpt te med MER lakrisrot i seg enn det forsøkspersonene fikk i en nylig iransk test som gjorde samtlige forsøkspersonene impotente etter en ukes bruk.

Bare husk at uten testosteron er det mer som skjer i kroppen enn at lysten forsvinner. Og at dette blant annet kan lede til alvorlige depresjoner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...