AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #21 Skrevet 26. desember 2011 Er det noen single fra Oslo her da, som kan tenk seg å finne på noe, dra på byn i lag for eksempel?
Gjest spavalica Skrevet 26. desember 2011 #22 Skrevet 26. desember 2011 I know where to find you then Jeg er klar for party Det kommer sikkert til å bli gøy
Knirke Skrevet 26. desember 2011 #23 Skrevet 26. desember 2011 Er det noen single fra Oslo her da, som kan tenk seg å finne på noe, dra på byn i lag for eksempel? "Nyttårsfeiring for vilt fremmede"? Joda, det hadde vært moro å prøve noe sånt :gjeiper: 1
Rocky Skrevet 27. desember 2011 #24 Skrevet 27. desember 2011 Vi kan samles hos meg først, så tar vi byen etterpå
Vinga Skrevet 27. desember 2011 #25 Skrevet 27. desember 2011 Er det egentlig så fælt da? Jeg er en kar på 27 som for første gang i mitt liv skal feire helt alene, uten hverken kjæreste eller familie. Tenkte jeg skal rømme til skogs og nyte et par netter under Guds himmel Hver sin smak, du får nok en fin kveld skal du se Dette hørtes perfekt ut =) Tror nok du får en fin kveld der ute =)
Vinga Skrevet 27. desember 2011 #26 Skrevet 27. desember 2011 Jeg har nettopp blitt singel etter å ha vært i ett samboerforhold i over to år. Så i år skal jeg ta med meg mamma på nyttårsfeiring til min beste venninne og hennes far =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå