snø1 Skrevet 24. desember 2011 #1 Skrevet 24. desember 2011 Julen skulle bli en fin tid. Men en person klarte å ødelegge den sånn delvis. Han sendte meg melding lillejulaften og fortalte at han hadde hørt at jeg hadde hatt sex med 2 gutter på en kveld. ( den kvelden han mener at jeg hadde hatt sex med 2 stykker, var vi ikke sammen, vi holdt ikke på engang. Vi hadde en pause) Saken er hvertfall den at det ikke er sant. Men det er mange som tror på det ryktet og er overbevist over at jeg faktisk har gjort det. Han ringte meg også i går og hånet meg, sa at jeg bare var en knulledokke for han, og at han aldri har hatt følelser for meg. Når han er ute på byen eller på fest så pleier han å ringe meg, da kaller han meg hore og ber andre jenter kjefte på meg. Han har også snakket dritt om meg bak ryggen min . Hver gang slike ting skjer, så kommer kan krypende tilbake, beklager seg og sier at han savner meg. Men hvis det skjer igjen, så kommer jeg ikke til å svare han. Men jeg er bare så livredd for at han skal lage flere rykter om meg hvis jeg ikke tar han tilbake. Jeg vil bare pakke sakene mine og flytte til en annen by. Jeg har fått nokk. Jeg er fysisk kvalm, Jeg føler meg tråkket på og brukt. Jeg er livredd for at alle skal få vite om dette stygge ryktet. Har en vond følelse i hele kroppen. Er det noen der ute som kan gi meg noen tips ? Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er så lei, det har skjedd så mye nå. Klarer virkelig ikke å se fremover.
femme_pilot Skrevet 24. desember 2011 #2 Skrevet 24. desember 2011 Anmeld han...pleier å skremme vettet av slike mennesker som kun har deti kjeften...ellers så må du bare ignorere han og ikke la han se at noe plager deg..begge metodene har funket bra for meg.. 4
Aldrisur Skrevet 24. desember 2011 #3 Skrevet 24. desember 2011 Drit i han og kom deg vekk fra ham fortest mulig!
Cho Kon It Skrevet 24. desember 2011 #4 Skrevet 24. desember 2011 Fortell gutten at han ikke kommer til å få deg tilbake, og at han må slutte å oppføre seg som en desperat idiot. Så gjør du deg selv en tjeneste og glemmer hele fyren, glemmer ryktene, ignorerer meldinger og telefonsamtaler. Hvis han setter ut rykter om deg så ignorer det, ikke kast bensin på bålet. Vis denne fyren med hele ditt hjerte at du har putta han så langt inn i glemmeboka at det ikke er sjans i havet til å hente han ut igjen. Dette kommer til å gå over, og du kommer til å komme levende ut av det. Før du vet ordet av det er alt glemt.
Zakuro Skrevet 24. desember 2011 #5 Skrevet 24. desember 2011 Æsj, for en dust!> For det første er man nå ikke en hore bare fordi man har sex med to stykk på en kveld. Gjør menn det er de tøffe, gjør kvinner det er de horer. Dobbelstandard så det stinker av. Så om noen jenter anklager deg for å være hore, si du er frigjort fra menn, mens de er kuet som mener man er hore bare fordi man har sex med mange menn:P Du kan godt føye til at om de er så naive at de tror på rykter dem hører på byen, så får de bare tro hva pokker de vil. For det andre så synes jeg du skal ta vare på sms'er, epost, gjerne opptak av telefonsamtalene om du kan, sett ham på høyttaler og ha en diktafon eller noe til å ta opp med. Så anmelder du ham rett og slett til politiet for trakassering. Selv om det ikke blir noen sak av det, kan det kanskje være en stor nok støkk for han om du viser ham at du ikke er til å kødde med. Ikke kom med trusler, bare gjør det. Og for det tredje tror jeg han prøver å sverte deg på denne måten slik at "ingen andre vil ha deg," slik at du må komme tilbake til ham. Vær sterk, og prøv å ha en fin jul likevel^^, Ikke la en dust som han ødelegge for deg:) 2
snø1 Skrevet 24. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. desember 2011 Men ryktene da? Tror du folk glemmer det etter hver ? hvis mange får høre det ryktet, så ligger jeg dårlig Ann. Da blir jeg stemplet som " Hore" Jeg føler at jeg er over han. Vil ikke ha han tilbake. Det er bare det at jeg føler meg så brukt og jeg er livredd for hva andre skal tro om meg.
Cho Kon It Skrevet 24. desember 2011 #8 Skrevet 24. desember 2011 Men ryktene da? Tror du folk glemmer det etter hver ? hvis mange får høre det ryktet, så ligger jeg dårlig Ann. Da blir jeg stemplet som " Hore" Jeg føler at jeg er over han. Vil ikke ha han tilbake. Det er bare det at jeg føler meg så brukt og jeg er livredd for hva andre skal tro om meg. Folk glemmer rykter! Ikke for å være frekk, men jeg tror ikke du er så interessant at hele bygda går rundt og snakker om at du hadde sex med to stykker på samme kveld i årevis. Ikke det at jeg ser på det som det verste ryktet man kan få på seg heller, men.. Ikke ta dette så tungt! Det er jo det han prøver å oppnå med disse ryktene, ikke gi han det han vil ha!
snø1 Skrevet 24. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 24. desember 2011 Det var bra å høre. Håper virkelig at flertallet av mine bekjente og venner har samme tankegang som deg. Håper folk "glemmer" det ryktet så fort som mulig.
Cody Skrevet 24. desember 2011 #10 Skrevet 24. desember 2011 er det bare meg eller er ikke det så big deal om du har ligget med 2 i en kveld? ...hmmm.. finnes mange værre ting her i livet altså.... Du burde anmelde ham ja.
Cho Kon It Skrevet 24. desember 2011 #11 Skrevet 24. desember 2011 Det var bra å høre. Håper virkelig at flertallet av mine bekjente og venner har samme tankegang som deg. Håper folk "glemmer" det ryktet så fort som mulig. Det tror jeg virkelig de gjør. Det er nok vanskelig for deg å se som står midt oppi det, men tenk deg hvordan du selv ville reagert hvis du hadde hørt dette ryktet om en venninne. Du hadde ikke brydd deg, ikke sant?
snø1 Skrevet 24. desember 2011 Forfatter #12 Skrevet 24. desember 2011 Jeg hadde vell tenkt at hun var litt "løs". Men hadde ikke tenk noe mer over det, før jeg så personen. Det er jo sånn at folk man ikke kjenner så god, danner man ett bilde av. Ut i fra hva man har hørt. Slik er hverfall jeg... Huff. Håper virkelig folk glemmer det og ikke tenker på det ryktet når de ser meg.
Gjest Katten. Skrevet 25. desember 2011 #14 Skrevet 25. desember 2011 Rykter har kun effekt om du bryr deg om de, ellers har de ingen verdi i det hele tatt. Utover det høres det bare ut som fjortisdrama. Ignorerer det til det går over. 1
waco Skrevet 25. desember 2011 #15 Skrevet 25. desember 2011 Hei snø1, eller snøen som jeg kaller deg. Om du er ei jente som puler to karer på en kveld, hvorfor ikke heller fortelle hvorfor du gjør det i steedet for og fortelle at du hadde pause?
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2011 #16 Skrevet 25. desember 2011 Julen skulle bli en fin tid. Men en person klarte å ødelegge den sånn delvis. Han sendte meg melding lillejulaften og fortalte at han hadde hørt at jeg hadde hatt sex med 2 gutter på en kveld. ( den kvelden han mener at jeg hadde hatt sex med 2 stykker, var vi ikke sammen, vi holdt ikke på engang. Vi hadde en pause) Saken er hvertfall den at det ikke er sant. Men det er mange som tror på det ryktet og er overbevist over at jeg faktisk har gjort det. Han ringte meg også i går og hånet meg, sa at jeg bare var en knulledokke for han, og at han aldri har hatt følelser for meg. Når han er ute på byen eller på fest så pleier han å ringe meg, da kaller han meg hore og ber andre jenter kjefte på meg. Han har også snakket dritt om meg bak ryggen min . Hver gang slike ting skjer, så kommer kan krypende tilbake, beklager seg og sier at han savner meg. Men hvis det skjer igjen, så kommer jeg ikke til å svare han. Men jeg er bare så livredd for at han skal lage flere rykter om meg hvis jeg ikke tar han tilbake. Jeg vil bare pakke sakene mine og flytte til en annen by. Jeg har fått nokk. Jeg er fysisk kvalm, Jeg føler meg tråkket på og brukt. Jeg er livredd for at alle skal få vite om dette stygge ryktet. Har en vond følelse i hele kroppen. Er det noen der ute som kan gi meg noen tips ? Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er så lei, det har skjedd så mye nå. Klarer virkelig ikke å se fremover. Evig eies, kun et dårlig rykte. Du skal ikke bry deg om rykter som farer rundt deg. Hev deg over han og hans utsagn, og lev ditt eget liv. Bare på den måten kan du finne et verdi- og meningsfullt liv som beriker deg selv. Jeg har erfart mye gjennom mitt liv, og kun de som står meg nærmest bruker jeg min energi på. Facebook, rykter og hva andre syns spiller liten rolle i nuet for din del. Folks alminnelige oppfatning om deg som person bygger vanligvis ikke på ord som flyr i luften, men gjennom din personlighet. Den styrkes ikke om du skal la deg påvirke av andre
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #17 Skrevet 25. desember 2011 Rykter har kun effekt om du bryr deg om de, ellers har de ingen verdi i det hele tatt. Utover det høres det bare ut som fjortisdrama. Ignorerer det til det går over. Enig med Katten. Og jeg lurer virkelig på hvor gammel denne dusten er?
VitaSana Skrevet 25. desember 2011 #18 Skrevet 25. desember 2011 Jeg reagerer MYE mer på en som har behov for å slenge dritt om andre. De stempler seg selv - og ikke den/de som de prøver å skade. Voksne mennesker kan gjøre hva de vil for meg, så lenge de ikke sårer/skader andre unødvendig.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #19 Skrevet 25. desember 2011 Hei snø1, eller snøen som jeg kaller deg. Om du er ei jente som puler to karer på en kveld, hvorfor ikke heller fortelle hvorfor du gjør det i steedet for og fortelle at du hadde pause? For å vise at fyren er en dust kanskje? Siden han ikke kan få henne så skal heller ingen andre få henne, dessuten så skriver hun at hun ikke gjorde det. Og om hun hadde gjort det, så hadde hun vært i sin fulle rett til å gjøre det da hun ikke var sammen med han på det tidspunktet han hevder at hun har hatt sex med andre. 1
snø1 Skrevet 25. desember 2011 Forfatter #20 Skrevet 25. desember 2011 Hei snø1, eller snøen som jeg kaller deg. Om du er ei jente som puler to karer på en kveld, hvorfor ikke heller fortelle hvorfor du gjør det i steedet for og fortelle at du hadde pause? Kanskje du burde lese litt nøyere? Saken er den at jeg IKKE har gjort det. Det med pause skrev jeg for å få frem ett poeng. Altså at han ikke hadde noe som helst grunn til å lage ett helvette. ( hvis ryktet var sant ) Fordi på den tiden var vi ikke sammen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå