Gå til innhold

Hvorfor blir jeg ikke full?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg drukket 10 øl, men føler meg ikke det minste brisen. Begynte å drikke klokka 18. Jeg sjekket alkoholprosenten som er på 4,6% bare for å være på den sikre siden. Har spurt de andre rundt meg om jeg ser noe som helst brisen ut, sånn for å være på den sikre siden, men de sier nei. Hva skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 øl på nesten 4 timer hadde vel fått meg litt brisen, og jeg tåler lite... Du må kanskje drikke mer, fortere, eller bare sterkere saker :) Du tåler mye.

Skrevet

Men jeg tror det er noe galt. SÅ mye har jeg aldri klart før uten å bli veldig full. Er det mulig at ølen er så gammel at alkolen har gått ut av de? Eller gjelder det bare når de er åpnet? Ser folk rundt meg blir brisen, men ikke jeg. Nå er jeg den eneste som drikker øl, men jeg kvier meg for å drikke noe annet på grunn av dårlig erfaring

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

du har sikkert spist en del feit mat i dag også kan jeg tenke meg?

da tåler man en del mer!

og desuten erke ti øl på fire timer sååå mye.. det blir jo bare 2,5 øl i timen, som igjen er 1, 25 liter i timen.. jeg hadde ikke gjort noe annet enn å sitte på do å tisse jaffal :fnise:

(hvis det er glassflasker du mener, så blir det jo enda mindre da)

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Gjest SemperFi
Skrevet

Hjelper vis du drikker sprit og ikke alkoholfritt øl.

Gjest NozMonster
Skrevet

hva er poenget med å bli full enkli?

er det et mål? :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Hva er vitsen med å bli brisen egentlig? Mye mer trivelig å kose seg med masse god mat og drikke. En t+åler mer øl i jula, pga. den feite maten. Ta et par-tre likører på minuttet så merker du forskjell etterhvert.

Gjest SemperFi
Skrevet

hva er poenget med å bli full enkli?

er det et mål? :vetikke:

Trekker damer sæff. :fnise: Dere digger å bli sjekket opp av fulle menn, ikke?

Gjest henriett3
Skrevet (endret)

Når du spiser pinnekjøtt legger det seg et fettlag i tarmene, så når du da drikker, vil du ikke merke noe før fettlaget er borte og da blir du full viss du har drukket mye. Kan tenke meg at du kjenner det nå? :gjeiper:

Endret av henriett3
Gjest NozMonster
Skrevet

Trekker damer sæff. :fnise: Dere digger å bli sjekket opp av fulle menn, ikke?

weeeeeell..... ikke akkuratt! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Skjer med å drikke 10 øl på julaften, i en jakt etter å bli full?

Gjest SemperFi
Skrevet

weeeeeell..... ikke akkuratt! :fnise:

Joda! Det er slik du vil bli sjekket opp! :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...