Gå til innhold

Lei

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så lei. Tror ikke jeg ha hatt en egentlig god dag på 15 år. Jeg bare er. Jeg har også prøvd det som er av hjelp (innenfor de grenser jeg regner som forsvarlig, i alle fall).

I morgen blir det julemat og pakker, og det er i hvert fall godt.

(Det har aldri på noe tidspunkt en gang falt meg inn å gi opp, det er ikke den typen tråd.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er drittlei selv, men det ble på en måte litt uvesentlig når jeg ser at du har vært lei i 15 år. Hjelpe meg!

Bra du gleder deg til julaften da.. Jeg gruer meg..

Skrevet

Jeg sier meg enig. Er bitter i en alder av 24.

Men føler ikke at jeg kan klage når du ser du har vært lei i 15 år. :sjenert:

Godt at du gleder deg til i morgen!

Skrevet

Er selv drittlei av livet, selv om jeg kanskje ikke har vært det i 15 år... I kveld kommer ikke til å bli noe koselig for min del, men ønsker alle andre en god jul likevel :)

Blir jeg frisk fra min langvarige sykdom blir kanskje julen bedre for min del neste år ...

Skrevet

Lei av jul, eller av livet? Jeg føler også at jeg kun eksisterer, og forfaller sakte men sikkert. Er 20 og vesentlig stygg + 0 fritidsvenner (altså folk jeg kan henge med på dagtid). På utsiden virker jeg som en utrolig søt, overglad og utadvendt jente. Nesten sånn kvalmende glad, har jeg fått inntrykk av. Og jeg virker utrolig uskyldig. Alle tror jeg er kristen og ikke kunne rørt en flue.

RART DET DER MED MASKER.

Skrevet

Jeg har vært psyisk syk siden jeg var 11-12 (Da startet det for fult) og er 21 år nå. Skjønner deg. Er og DRIT lei. Kommer ikke frem over :(

Skrevet

Lei av jul, eller av livet?

Jeg er overhodet ikke suicidal, heldigvis. Det er mange som har det verre.

Lei av å ikke føle seg slik man burde, av å føle det samme uansett om ting rundt en går bra eller ikke, av at alt egentlig er greit men at man likevel ikke har det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...