Gjest Josefina Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Har tatt piercing i navlen for 2 måneder siden. Når jeg tar ut piercingen så er det en slags kjøttbit eller hva jeg skal kalle det som kommer ut når jeg på en måte presser den ut.. Hva er dette for noe? Noen ganger så sitter piercingen HELT fast også. Er noe av dette farlig? Hvordan kan jeg bli kvitt den? Takk på forhånd..
Explosive Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 (endret) Det er kjøtt Edit: Kan det være en slags reaksjon ellernoe? Kanskje du kan se det an en stund og så evt besøke legen? Endret 23. desember 2011 av Explosive
Gjest Solmåne Skrevet 24. desember 2011 #3 Skrevet 24. desember 2011 Det kan være en betennelse også. Du kan besøke piercingstudioet og så kan nok de gi råd/prøve å fikse på det. Det gjorde jeg sist jeg fikk en meget typisk betennelse med min piercing. Kostet ikke noe
Mamma1 Skrevet 24. desember 2011 #4 Skrevet 24. desember 2011 Jeg fikk sånn da jeg hadde i nesen. Nesten som en bruskebit..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå