Gå til innhold

Tips til temaer?

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

(sorry hvis denne er i feil kategori)

Har en gruppe på DeviantArt som jeg skal holde en bildekonkurranse i hver mnd. Forslag til temaer?

Har allerede katter, hunder og blomster.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Horisonten :rodmer:

Skrevet

Hva med bygninger? Går det an?

Gjest badeand1
Skrevet

Hva med bygninger? Går det an?

Jepp. ^^ thanks!

Skrevet

Må det liksom være en spesiell ting? Er det ikke mer spennende med en stemning, følelse eller noe litt mer abstrakt? Feks former i naturen, oppriktighet, kontraster, ro, hverdagslivets mas, størrelser, løgn/bedrag, illusjoner, lys, lettelse, teknologi... Da får man jo brukt kreativiteten sin litt bedre enn om man skal ta bilde av en bestemt ting? DET hadde iallefall jeg syntes vært gøy! :)

Gjest badeand1
Skrevet

Må det liksom være en spesiell ting? Er det ikke mer spennende med en stemning, følelse eller noe litt mer abstrakt? Feks former i naturen, oppriktighet, kontraster, ro, hverdagslivets mas, størrelser, løgn/bedrag, illusjoner, lys, lettelse, teknologi... Da får man jo brukt kreativiteten sin litt bedre enn om man skal ta bilde av en bestemt ting? DET hadde iallefall jeg syntes vært gøy! :)

Kan være hva som helst egentlig. men er jo litt vanskelig med bilder som viser opprikgithet, løgn, lettelse osv?

(skal være på engelsk btw hvis det har noe å si)

Skrevet

Kan være hva som helst egentlig. men er jo litt vanskelig med bilder som viser opprikgithet, løgn, lettelse osv?

(skal være på engelsk btw hvis det har noe å si)

Det handler om å få fram noe mer enn akkurat hva det er bilde av i bildet. Man kan få fram mye ved bruk av lys, kontraster, fokus, vinkel osv.

Gjest badeand1
Skrevet

Det handler om å få fram noe mer enn akkurat hva det er bilde av i bildet. Man kan få fram mye ved bruk av lys, kontraster, fokus, vinkel osv.

Joda, men å få fram de orda jeg skrev ned skjønner jeg ikke hvordan går an. :P men men.

(kan kanskje være litt vanskelig også, ettersom de fleste i gruppa er hobbyfotografer)

Skrevet

Mortem - kan du forklare litt om hva DeviantArt står for?

Gjest badeand1
Skrevet

Mortem - kan du forklare litt om hva DeviantArt står for?

Hva ordet står for, eller hva siden går ut på?

Skrevet

Er det ikke en slags kunstform?

Gjest badeand1
Skrevet

Er det ikke en slags kunstform?

Om det er en kunstform veit jeg ikke men det jeg prater om er en side. :) www.deviantart.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...