AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Må bare være anonym nå... :gjeiper: Har fått skikkelig magesjau, pg løper på do HELE TIDEN. Føler meg ordentlig miserabel, og jeg som hadde gledet meg sånn til pinnekjøtt. Ugh.. Tror gubben må innom apoteket i morgen etter ido-form. Og jeg må ha mengder med farris og eplekuice. Kommer til å være den eneste på jobben som kommer til å ha gått NED i vekt etter julefeiringen Skikkelig luksusproblem...vet det..men æsj altså
Aldrisur Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 Uff da, det var dumt, men god bedring!
Gjest henriett3 Skrevet 23. desember 2011 #4 Skrevet 23. desember 2011 Åhh.. god bedring da! Men sier du rennaræv? Jeg sa spybæsj før.. Hah! Men nå sier jeg diaré da. Haha herregud.. Rennaræv liksom...
Gjest NozMonster Skrevet 23. desember 2011 #5 Skrevet 23. desember 2011 ja huff da, det var no dritt !
Kamikatze Skrevet 23. desember 2011 #6 Skrevet 23. desember 2011 Dropp farris, du ønsker vel ikke å leke høytrykksspyler? Hvis du ikke vet hva det kommer av, tilfører du deg væske i form av kokt vann. Kamillete virker svakt aseptisk, og kan være gunstig. Rør ut noen toppede teskjeier potetmel i litt vann, og drikk dette. Dette er også en kjempegod medisin mot halsbrann, sure oppstøt og brystsvede. Når den har fått jobbe en time eller to, kan du spise ei grovbrødskive, grovt knekkebrød, musli kornblanding, havregryn, etc. Dette bør stabilisere deg i de fleste tilfeller. Har du fiskepudding/kaker er det kjempebra til å binde. Og ligger det kulltabletter eller flytende aktivt kull i medisinskapet, skader det ikke.
Sissa Skrevet 24. desember 2011 #7 Skrevet 24. desember 2011 Om det er noen form for omgangssyke, går det somregel over iløpet av ett døgn tror jeg. Selvom magen kan være litt uggen en stund etterpå! Så kan jo hende at du er bedre imorgen! God bedring hvertfall!
JohnS Skrevet 24. desember 2011 #8 Skrevet 24. desember 2011 Skjønner at det her er snakk om en amatør. Finnes også i fiolett. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå