Gå til innhold

Betatt av Behring Breivik

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå gjetter jeg vilt her, men det kan være utsagn som det der som får folk til å skrive at du er syk i hodet.

Ok, takk for dine gjetting. Jeg sa istad at jeg forstår at noen mener det, men synes det er leit de må uttrykke det på en slik negativ måte som de gjorde.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekk?

Anders_Behring_Bre_1953790b.jpg

Smale øyne, høyt hårfeste med langt, tynt og plistrete hår, sketchy skjeggvekst og firkantet ansikt?

Han har i det minste litt fyldige lepper.

Jaaa nydelig. Selvom dette må sies å være et bedre bilde. Han har et slående pent smil. Jeg har aldri sett noe slikt før. Ja han er, virkelig dessverre, helt helt unik.

Se på denne filmen, http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/814347/ spol til 00.08 og 11.40. Han kunne vært undertøysmodell for Armani :) Et utrolig spesielt og pent utseende.

• Liker 3
Skrevet

Ok, takk for dine gjetting. Jeg sa istad at jeg forstår at noen mener det, men synes det er leit de må uttrykke det på en slik negativ måte som de gjorde.

Men ser du i det hele tatt hva du skriver? Du skriver at mannen som drepte nærmere 100 mennesker DESSVERRE er unik. De fleste vil vel faktisk påstå at det er en god ting at det ikke akkurat vrimler av ABBer rundtomkring. Ser du i det hele tatt at en slik påstand som den du kommer med kan virke litt, tja, syk?

• Liker 1
Skrevet

Men ser du i det hele tatt hva du skriver? Du skriver at mannen som drepte nærmere 100 mennesker DESSVERRE er unik. De fleste vil vel faktisk påstå at det er en god ting at det ikke akkurat vrimler av ABBer rundtomkring. Ser du i det hele tatt at en slik påstand som den du kommer med kan virke litt, tja, syk?

Leser du hva jeg skriver? Dette er tredje gangen jeg sier at jeg forstår at noen oppfatter det som sykt.

• Liker 2
Skrevet

Leser du hva jeg skriver? Dette er tredje gangen jeg sier at jeg forstår at noen oppfatter det som sykt.

Isåfall burde du også synes det er greit at folk påpeker det?

• Liker 1
Skrevet

Slutt med all den pesen til TS og hennes likesinnede da. Hun sier jo selv at hun ikke kan forstå hvorfor hun føler det hun føler OG at hun skjønner at folk synes det er helt på trynet. Uansett hvor mye du/dere prøver å få dem til å "forstå" så vil ikke det hjelpe. Dette er noe de ikke kontrollerer selv. Get over it!

P.S. nei, jeg er ikke en av dem som beundrer abb.

• Liker 4
Skrevet

hva sier moren din til dette da? du er jo tenåring

Skrevet

Det er jo derfor jeg startet tråden, fordi det er unormalt med denne fascinasjonen. Og det går helt fint at folk sier det er sykt, jeg forstår selvsagt at dere syns det. Men det er godt noen er enige også:)

Har svart på PM

Skrevet

Isåfall burde du også synes det er greit at folk påpeker det?

Hvorfor skal jeg synes det er greit å bli kalt slemme ting og forsøke å ødelegge en saklig debatt?

hva sier moren din til dette da? du er jo tenåring

Har da ikke sagt dette til moren min? :klo: Har faktisk ikke sagt det til en levende sjel.

• Liker 2
Skrevet

Men jeg må ta det litt katten; smale øyne er vell ikke så ille håper jeg? Jeg har litt smale øyne, men håper ikke jeg er stygg for det da? :gjeiper:

katten er en gutt, danbanan... ikke noe vits i å spørre hva han liker. du er søt du :)

Skrevet

Liker også disse bildene :sjenert:

Jaaaaa det til venstre spesielt :rodmer: Ansiktstrekkene er helt utrolig spesielle.

Fortsatther mener jo ikke at hun skulle ønske det var mange av hans kaliber når det gjelder handlingene, men mer personligheten, standhaftigheten og utseendet.

• Liker 3
Skrevet

hvor fant du avataren din, vampen? hahaha :)

Skrevet

Danbanan, legg ut et bilde av deg selv hvis du syns du er kjekkere enn ABB :)

Hva syns dere om filmen forresten? Det har jo skjedd en skjevutvikling. Alle de egenskapene han har hadde han nok fra før, bare at de ble sykelige av sykdommen. Tenk om han ikke hadde blitt ført inn i disse banene men likevel hadde hatt de egenskapene... :rodmer:

Skrevet

KSM og Fortsatther, ta en titt på denne filmen:

http://www.liveleak.com/view?i=8fd_1311395602

(Obs, sterke bilder!)

Hva syntes dere? Dette er jo resultatet av de sexy, standhaftige, smarte og intelligente handlingene til prinsen deres. Er det godt å tenke på? Alle de menneskene du ser på filmen er noens barn. De har mennesker som var glad i dem. De hadde et helt liv foran seg. På grunn av kjekkasen deres, så ligger de døde i vannkanten. Og dere diskuterer hvor sexy drapsmannen er i trange klær.

• Liker 3
Skrevet

Danbanan, legg ut et bilde av deg selv hvis du syns du er kjekkere enn ABB :)

Hva syns dere om filmen forresten? Det har jo skjedd en skjevutvikling. Alle de egenskapene han har hadde han nok fra før, bare at de ble sykelige av sykdommen. Tenk om han ikke hadde blitt ført inn i disse banene men likevel hadde hatt de egenskapene... :rodmer:

Jeg synes det er synd at han endte opp slik. Som både venner og jeg tror også faren sa det, hadde han øye for penger og han har jo også vist at han kan få til det han vil ved å studere, så jeg ser for meg at han kunne endt opp som en person med virkelig høy status og med gode forretninger.

• Liker 1
Skrevet

KSM og Fortsatther, ta en titt på denne filmen:

http://www.liveleak.com/view?i=8fd_1311395602

(Obs, sterke bilder!)

Hva syntes dere? Dette er jo resultatet av de sexy, standhaftige, smarte og intelligente handlingene til prinsen deres. Er det godt å tenke på? Alle de menneskene du ser på filmen er noens barn. De har mennesker som var glad i dem. De hadde et helt liv foran seg. På grunn av kjekkasen deres, så ligger de døde i vannkanten. Og dere diskuterer hvor sexy drapsmannen er i trange klær.

Det gjør vondt å se på.

Skrevet

Ja det er utrolig synd... Han er så ressurssterk og handlingskraftig. Og han står for det han vil. Har egne meninger og tør å stå for dem selvom alle er i mot ham. Han kunne virkelig ha fått til hva han ville. Han er nok et mer intelligent enn 95 % av befolkningen.

Men han må ha blitt preget av å ikke passe inn, sånn er det jo ofte for de som er annerledes enten positivt eller negativt, som sterkere eller svakere enn snittet.

• Liker 2
Skrevet

Ja det er utrolig synd... Han er så ressurssterk og handlingskraftig. Og han står for det han vil. Har egne meninger og tør å stå for dem selvom alle er i mot ham. Han kunne virkelig ha fått til hva han ville. Han er nok et mer intelligent enn 95 % av befolkningen.

Men han må ha blitt preget av å ikke passe inn, sånn er det jo ofte for de som er annerledes enten positivt eller negativt, som sterkere eller svakere enn snittet.

Ja, det er enda en ting som er synd på hvordan samfunnet fungerer idag: Alle skal være like og behandles likt. Da er det alltid noen som faller utenfor.

• Liker 2
Skrevet

Det er da ingen som har sagt at handlingene er positive! Vi har derimot sagt at vi forstår det er rart og vi skjønner det vel ikke helt selv heller. Jeg unner ingen å oppleve det de pårørende har gjort, og hvordan julen og kommende bursdager og høytider blir er vel vanskelig å forestille seg.

Men det verste er at sannsnynligvis kommer man ikke til å ha lært noe som helst av hendelsen. Ja, vi skulle møte hat med kjærlighet, men det varte i en uke og deretter er alle tilbake der de er fra begynnelsen. Folk var litt mer interessert i politikk i starten, men nå er det sikkert mange som kun fungerer som støttemedlemmer. Omtrent slik som treningssentrene får nå om et par uker.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...