Gå til innhold

Ribbelukt og vegetarianere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes vegetarianere om lukten av ribbe i hele huset? Er dette noe de ikke liker eller bryr dere dere ikke?

Og hva synes dere ikke vegetarianere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vegetarianer : Bryr meg ikke :)

Skrevet

Herregud. Vegetarianere klarer vel det. Mesteparten av folka de lever med i samfunnet er kjøttetere..

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg ikke. Så lenge kjøttetere respekterer mitt valg om å være vegetarianer så skal jeg respektere deres valg om å ikke være det, og det inkluderer ribbelukt.

• Liker 2
Skrevet

Bryr meg ikke, men liker lukten...

Skrevet

Veganer: Synes det er skikkelig ekkelt, men sier ingenting.

Skrevet

Er ikke vant med ribbelukt, men pinnekjøttlukt. Aldri tenkt over om det lukter dårlig eller ikke.. Men det er uansett kålrabistappen som lukter mest synes jeg.

Pølselukt derimot! Urk!

Skrevet

Vet ikke hvordan ribbe lukter, har ikke det på jul. Her i huset spiser familien surstek. Har ikke merket meg at det lukter vondt eller godt.

Syns mye kjøtt og all fisk lukter vondt. Kjøttdeig lukter godt da, og kylling! (har vel noe med at det var det eneste jeg likte før jeg ble veggis).

Er ikke noe problem for meg for det meste, tenker sjeldent over det.

Gjest Badabing
Skrevet

Synes det som regel lukter veldig godt. Den eneste "kjøttlukten" jeg ikke klarer er sånn det lukter på gatekjøkken/junkfood-steder.

• Liker 1
Skrevet

Er vegetarianer, bryr meg ikke. Er ikke akkurat det jeg vil klassifisere som godlukt, men jeg reagerer ikke negativt heller :)

Skrevet

Jeg er vegetarianer. Jeg synes ribbe lukter grusomt, men ærlig talt, det tåler jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er pinnekjøtteter og liker ikke ribbelukt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kjøtteter som ikke liker julemat, og synes julematen generelt lukter helt forferdelig...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...