Gjest py Skrevet 23. desember 2011 #22 Skrevet 23. desember 2011 Da høres dere jo begge ut som omtenksomme og oppofrende mødre, Sophie-Ann og Wildy. Ønsker dere begge en god jul, og jeg grein en gang jeg dro fra bikkja da jeg skulle på ferie, så dere er vel langt fra ille
Sign Skrevet 23. desember 2011 #23 Skrevet 23. desember 2011 Ikke er du teit og ikke er du alene... Samme her, første jul uten ungene. Blir veldig rart, men det er som det er. Håper du får en fin jul og at du har planer om hyggelige ting og sammenkomster som gjør at tiden går litt fortere. Det har jeg og jeg tror det blir en ok jul.
linkan Skrevet 25. desember 2011 #24 Skrevet 25. desember 2011 Det er helt normalt, jeg jobber selv i barnehage og ser på ingen måte ned på mødre som gråter. Det er jo et tegn på at du er en god mor som bryr seg om ungen din Og tro meg, de ansatte i en barnehage er veldig veldig vant til å se gråtende mødre!! 1
Gjest imli Skrevet 25. desember 2011 #25 Skrevet 25. desember 2011 For å vera heilt ærleg hadde eg ein fantastisk avslappande fyrste jul utan ungar i fjor, og var ikkje lei meg i det heile tatt... No var dei ikkje hjå faren meir enn 2 dagar, då. Kvifor skal dottera di vera så lenge hjå faren? Er det ikkje vanleg med jul hjå ein av foreldra, og nyttår hjå den andre?
Anglofil Skrevet 17. februar 2012 #26 Skrevet 17. februar 2012 Tråden er ryddet for spam. Yvonne (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå