Sophie-Ann Skrevet 23. desember 2011 #1 Skrevet 23. desember 2011 Leverte minsten i bhg, og begynte å gråte når jeg gikk derfra. Ser henne ikke før i januar Jeg vet at hun kommer til å ha det supert, og at hun skal være hele julen og nyttår med meg til neste år, men jeg gråter likevel. Skikkelig sløkket Flere sippete mødre og fedre der ute??
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #2 Skrevet 23. desember 2011 Du er ikke teit, du er en god mamma 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #3 Skrevet 23. desember 2011 Jeg gråt forresten en skvett da min skulle være alene i barnehagen for første gang da han ble lei seg når jeg gikk, og jeg skulle se han om 2 timer igjen
Sophie-Ann Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2011 Hehe, godt å høre at det ikke bare er jeg som gråter, følte meg skikkelig sippete, de ansatte så at jeg gråt..huff.
Pria Skrevet 23. desember 2011 #5 Skrevet 23. desember 2011 Synes absolutt ikke at du er teit, det der er temmelig normalt. Men det er ikke normalt å ikke kunne ta seg sammen og heller fokusere på å ha en fin jul. At du går å småsipper i en uke, da har du et problem. 1
Sophie-Ann Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2011 Jeg har ikke tenkt å sippe mer, syns bare det var litt trist når jeg gikk i fra henne i bhg i dag.
Pria Skrevet 23. desember 2011 #9 Skrevet 23. desember 2011 Jeg har ikke tenkt å sippe mer, syns bare det var litt trist når jeg gikk i fra henne i bhg i dag. Og som jeg skrev, det er normalt.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #10 Skrevet 23. desember 2011 Syns ikke det er så rart om en mor går og småsipper litt heller når man ikke skal se barnet sitt i julen og på så lang tid. 5
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2011 #11 Skrevet 23. desember 2011 Det hadde nok jeg også gjort. Jeg skal ha første julaften uten sønnen min i år, og har grått noen tårer for det.. Men, nytter ikke å sippe i lengden Ønsker deg en riktig god jul, og et godt nyttår 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #12 Skrevet 23. desember 2011 Synes det er helt normalt, ts Betyr at du er glad i ungen din! *juleklem til deg* 2
Sophie-Ann Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #13 Skrevet 23. desember 2011 God jul og godt nyttår til dere alle
lilljan Skrevet 23. desember 2011 #14 Skrevet 23. desember 2011 Det hadde jeg også gjort hvis jeg ikke skulle feire jul med barna mine.
Wildy Skrevet 23. desember 2011 #15 Skrevet 23. desember 2011 Første gangen ungene skulle på ferie med far strotutet jeg etter at de var dratt. Første jul uten ungene var bare patetisk! Men jeg har blitt flinkere, og det blir faktisk enklere etterhvert. 5
ainna Skrevet 23. desember 2011 #16 Skrevet 23. desember 2011 huff, det er jammen ikke lett! Selv om man vet med fornuften hva som er rasjonellt. Jeg hadde gjort akkurat det samme! Julefølelser...
Gjest py Skrevet 23. desember 2011 #17 Skrevet 23. desember 2011 Ser at du sier de ansatte så at du gråt, så datteren din det? Jeg bare spør fordi jeg hadde en mor som tutet og gråt forran meg i tide og utide når jeg reiste til min pappa på ferier. Jeg gledet meg til å se pappa, men fikk fryktelig dårlig samvittighet ovenfor min egen mor og nå som jeg er voksen vet jeg at jeg aldri ville lagt dette på et barn. Er barnet over en viss alder(jeg var selv 4-5 da det startet) så vet barnet mye mer enn foreldre tror. Var hun ikke tilstede er jo alt i skjønneste orden, men jeg hadde så mange vonde opplevelser som barn fordi jeg følte meg ansvarlig for mine foreldres lykke at jeg sier heller ifra en gang for mye enn en gang for lite. Om du gråter for deg selv er jo det helt normalt. Du er da glad i barnet ditt. Sier ikke at min mor ikke var glad i meg basert på at hun gråt forran meg og spurte meg "hva skal mamma gjøre uten deg, jeg har jo bare deg", men tankeløst og egoistisk var det. 2
Wildy Skrevet 23. desember 2011 #18 Skrevet 23. desember 2011 Nei, jeg har aldri grått så ungene har sett det når de skal til far, det er ikke noe de skal måtte forholde seg til i det hele tatt! Husker så godt første sommeren de skulle på ferie med far. Jeg holdt meg bra ( synes jeg selv), hjalp til med å løfte baggene inn i bilen, masse klem og lykke til på ferie, kos dere masse osv. Og når bilen kjørte stod jeg der og vinket smilende. Kom inn etterpå og hadde tiårets snørr- og tåreorgie! Hehe..
Sophie-Ann Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #19 Skrevet 23. desember 2011 Ser at du sier de ansatte så at du gråt, så datteren din det? Jeg bare spør fordi jeg hadde en mor som tutet og gråt forran meg i tide og utide når jeg reiste til min pappa på ferier. Jeg gledet meg til å se pappa, men fikk fryktelig dårlig samvittighet ovenfor min egen mor og nå som jeg er voksen vet jeg at jeg aldri ville lagt dette på et barn. Er barnet over en viss alder(jeg var selv 4-5 da det startet) så vet barnet mye mer enn foreldre tror. Var hun ikke tilstede er jo alt i skjønneste orden, men jeg hadde så mange vonde opplevelser som barn fordi jeg følte meg ansvarlig for mine foreldres lykke at jeg sier heller ifra en gang for mye enn en gang for lite. Om du gråter for deg selv er jo det helt normalt. Du er da glad i barnet ditt. Sier ikke at min mor ikke var glad i meg basert på at hun gråt forran meg og spurte meg "hva skal mamma gjøre uten deg, jeg har jo bare deg", men tankeløst og egoistisk var det. Neida, hun så meg ikke, jeg hadde ryggen til og hun hadde gått inn på avdelingen. Det var kun bestyreren som så meg. Heldigvis, hun hadde nok blitt veldig lei seg hvis hun så at jeg gråt, for hun er verdens største mammadalt! 1
Sophie-Ann Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #20 Skrevet 23. desember 2011 Nei, jeg har aldri grått så ungene har sett det når de skal til far, det er ikke noe de skal måtte forholde seg til i det hele tatt! Husker så godt første sommeren de skulle på ferie med far. Jeg holdt meg bra ( synes jeg selv), hjalp til med å løfte baggene inn i bilen, masse klem og lykke til på ferie, kos dere masse osv. Og når bilen kjørte stod jeg der og vinket smilende. Kom inn etterpå og hadde tiårets snørr- og tåreorgie! Hehe.. hehe, høres kjent ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå