AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Hva synes dere egentlig om pannelugg på jenter når de har langt hår? Hva synes menn om det? Synes jeg ser svært få voksne damer som har langt hår og pannelugg. Hva kommer det av?
B18 Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 spørs om du har lav eller stor panne... er det ikke slikt at de med stor panne kler dt best? eller tar jeg feil. har selv vurdert det, men min er ikke stor dessverre:P føler dt kommer til å se dumt ut!
Gjest Herr Drue Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Det spørs. Noen få kler det. Men stort sett synes jeg at om dama er pen, så liker jeg å se hele ansiktet hennes. Pannelugg dekker liksom så mye. Jeg er tilhenger av oppsatt hår - da kommer nemlig ansiktstrekkene bedre frem. Jeg har inntrykk av at pannelugg er noe damer selv synes er veldig fint, men som menn ikke helt kicker på.
Armitage Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Det kommer an på åssen ansiktsformen din er. Jeg har ihvertfall lært at idealformen er ovalt eller diamantformet ansikt. Disse to ansiktene kler alt og når man klipper eller former en frisyre, så burde man helst strebe etter de to formene. Det vil si å gi personen en klipp som får ansiktet til å ligne mest den ovale eller diamantformede. Mennesker med runde, avlange og trekantede ansikt i tilegg til idealformene kler lugg. Man skal unngå lugg om man har hjerteformet eller firkantet ansikt fordi det ofte forminsker ansiktet.
Chord Skrevet 22. desember 2011 #5 Skrevet 22. desember 2011 Mennesker med runde, avlange og trekantede ansikt i tilegg til idealformene kler lugg. Man skal unngå lugg om man har hjerteformet eller firkantet ansikt fordi det ofte forminsker ansiktet. Kommer litt an på hvordan man former luggen her. Jeg har lest at de med hjerteformet eller firkantet ansikt kan ha lugg, men den bør helst ikke være rett. Bedre om det da er en lugg som går til siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå