Gå til innhold

Hvordan ser drømmemannen ut?

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hva med oss Kevin James lookalikes?

57500028.jpg

Jeg liker bamsete menn! Kevin James er supersjarmerende :) Men nå er ikke jeg singel, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg svarer her :bond:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kevin James, njaae.. Det eneste han scorer høyt på for meg er nok humoren.

Gjest henriett3
Skrevet

Kevin James, njaae.. Det eneste han scorer høyt på for meg er nok humoren.

Han er jo litt søt da :gjeiper:

Skrevet

Drømmemannen har ikke noe fjes enda, men han er selvsikker, beskyttende, spontan, har god humor og liker å finne på litt syke ting, slik som jeg gjør! :D

Skrevet

høy, muskler, store hender, blå eller grønne øyne, pene tenner.

ts, for en pingle du har valgt ut :fnise:

Gjest henriett3
Skrevet

høy, muskler, store hender, blå eller grønne øyne, pene tenner.

ts, for en pingle du har valgt ut :fnise:

Hahah! Takk skal du ha...

Nei jeg synes store muskler og sixpack blir litt kvalmt.. :gjeiper:

Og jeg vet jeg er rar.. :gjeiper: :fnise:

God jul! Hilsen TS :nissevink:

Gjest SemperFi
Skrevet

Det der er jo SEMPERFI !!!!!!!!!!

Skulle akkurat til å skrive hvorfor hun har lagt ut bilde av meg, så scrollet jeg ned til ditt innlegg.

:skratte::rulle:

Skrevet

Slik:

post-41035-0-58551000-1324765027_thumb.p

Skrevet (endret)

Nå har da jeg faktisk møtt drømmemannen :rodmer:

Han har brunt, tykt og litt lengde på håret.

Veltrent, men fortsatt litt myk. Han har store sterke armer da, med tattoveringer :rodmer:

Også bruker han caps, han er faktisk en av de få mannfolka jeg vet om som kler caps.. Også har han litt rundt ansikt, kjempesøtt! :rodmer:

Han er sann passe høy, tror han er en plass mellom 180 og 185 cm over bakken

Fine, kraftige lår.

Ganske barbert i ansiktet, men han kler det!

Også har han bare tidenes fineste dialekt, og en kjempedeilig stemme. Er også ganske barsk :rodmer: Han er rolig og pratsom på samme tid, og er veldig behagelig å være rundt.

Også er han forresten i 30-årene.

Jepp, han er definitivt drømmemannen min! Nå gjenstår det bare å få han på kroken.. Håper jeg har han litt på kroken allerede?

Endret av solch
Skrevet

Skulle akkurat til å skrive hvorfor hun har lagt ut bilde av meg, så scrollet jeg ned til ditt innlegg.

:skratte::rulle:

Solch, hvis spiser snus, kjører gammel volvo og lever på Esso-burger så er han garantert herfra! Hehe :)

Flott at du har funnet drømmemannen :)

Vegen til mannens hjerte går gjennom magen ;)

Gjest KeeiJeei
Skrevet

Ian Somerhalder <3 jeg så han for første gang som damon salvatore ( sesong 2. The vampire diaries ) og jeg ble så betatt <3 han er den perfekte mr. Tall Dark and Handsome.

Skrevet

Solch, hvis spiser snus, kjører gammel volvo og lever på Esso-burger så er han garantert herfra! Hehe :)

Flott at du har funnet drømmemannen :)

Vegen til mannens hjerte går gjennom magen ;)

Haha, nupp. Ingen av delene. Tar gått på helsa, og trener jevnlig. Ikke røyker eller snuser han heller :D

Skrevet

Grattis, Christ Brown må være den kvalmeste fyren noensinne. Hvem liker sånne "liksom"-pene menn. Tydelig at du liker menn som gedigne kjever. Nasty. De to andre er ikke stort bedre. :kjefte:

Men i all verden... Er det du som bestemmer hvem som er pene og hvem som er liksom-pene (hva nå det måtte bety?)??

Skrevet

Jeg har ingen mal på hvordan en drømmemann skal se ut, jeg finner så mange forskjellige utseender tiltrekkende, men jeg liker at en mann er høy, forholdsvis slank, har et sjarmerende smil og gjerne tjukt, fint hår. Hårfarge, øyefarge, blek/gylden hud og slikt har jeg ingen preferanser på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...