Gå til innhold

Hvordan ser drømmemannen ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ikke noen tråd som handlet om hvordan drømmemannen skal se ut, så jeg starter en jeg :)

Jeg begynner jeg da: Drømmemannen min skal ikke være for muskuløs, men heller ikke helt utrent. Han er litt kjekk, og veldig snill. Og han må bry seg om andre. Han kunne sett noe sånn her ut.

Hva med dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Over 40, godt voksen, moden.

Skrevet

Hehe. Drømmemannen ser ut som Ashton Kutcher eller hmm...la meg se... Erik Faber. haha. eller...

Gjest UngKalven
Skrevet
Jeg begynner jeg da: Drømmemannen min skal ikke være for muskuløs, men heller ikke helt utrent. Han er litt kjekk, og veldig snill. Og han må bry seg om andre. Han kunne sett noe sånn her ut.

I så fall lever jeg opp til forventingene dine, men jeg tviler på at jeg er drømmemannen din.

Skrevet

I så fall lever jeg opp til forventingene dine, men jeg tviler på at jeg er drømmemannen din.

Hmm.. Hvem vet? :lur:

Skrevet

Drømmemannen ser ut som seg selv. :rodmer:

Som den huleboeren han er?

Eeh, jeg bryr meg mer om utstrålingen til mannen. Utseendet er viktig, men utstrålingen viktigst! Ashton Kutcher er pen, men han sender ut innbilske signaler. :bigfoot:

Skrevet

Utseendemessig: En god blanding av Jared Leto, Michael C. Hall, Matthew Gray Gubler OG Joshua Jackson! Mulig at resultatet hadde blitt noe snodig, men men!

Personlighetsmessig: Impulsiv, glad i dyr, snill, morsom (viktigviktigviiiktiiig), veldig lite selvhøytidelig, glad i nye opplevelser og reiser, ikke snobbete og ser heller ikke ned på mennesker som har mindre. Generelt livsglad og har like stor forakt for paprika, kulde og slemme mennesker som meg.

Skrevet

Er ikke særlig nøye så lenge han har kilt :lur:

• Liker 1
Skrevet

Utseendemessig: Brad Pitt random actor I don't know the name of...

og: Chris Brown :rodmer:

Personlighet: Morsom, snill, omtenksom, muskuløs, høy (jeg er 1.65cm, så blir ikke noe særlig stress).. OG han må være seg selv! :sjenert:

Grattis, Christ Brown må være den kvalmeste fyren noensinne. Hvem liker sånne "liksom"-pene menn. Tydelig at du liker menn som gedigne kjever. Nasty. De to andre er ikke stort bedre. :kjefte:

Skrevet

Som den huleboeren han er?

Hæææ, hva snakker du om?

• Liker 1
Skrevet

Grattis, Christ Brown må være den kvalmeste fyren noensinne. Hvem liker sånne "liksom"-pene menn. Tydelig at du liker menn som gedigne kjever. Nasty. De to andre er ikke stort bedre. :kjefte:

Well, thank you! Hvem? - Obviously mange ink. meg! Hva er det som gjør han til den kvalmeste fyren noensinne (utseendetmessig)? Jeg synes nå ikke at de har noen "gedigne" kjever. :filer:

Dessuten, det er min mening, du trenger ikke å angripe meg av den grunn!

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Fashionistaen
Gjest henriett3
Skrevet

Haloooo.. Dette skal være en koselig tråd dette!, TS

• Liker 1
Gjest henriett3
Skrevet

Oi.. Der glemte vi AB knappen gitt.. Jaja..

Skrevet

Nå skal jeg ikke bli for ambisiøs her, men Hugh Jackman som Wolverine er drømmemannen :lur: Thomas Dybdahl sier jeg heller ikke nei til.

Men med tanke på at jeg lever i virkeligheten, og ikke er omsvermet at hunks i særlig stor grad, så er jeg villig til å inngå noen kompromisser.

Skrevet

Nå skal jeg ikke bli for ambisiøs her, men Hugh Jackman som Wolverine er drømmemannen :lur: Thomas Dybdahl sier jeg heller ikke nei til.

Men med tanke på at jeg lever i virkeligheten, og ikke er omsvermet at hunks i særlig stor grad, så er jeg villig til å inngå noen kompromisser.

Good for you! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...