Gå til innhold

Utflod (detaljer)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om utfloden min er unormal..

Har ganske mye til tider, kjenner at jeg er våt i trusa mange ganger. Er utflod i trusa på størrelse med en tier eller femmer ca (varierer) til sammen etter en dag. Det er hvitt først og gult når det størkner. Lukter syrlig.

Er dette normalt? Med så mye utflod hver dag?

Videoannonse
Annonse
Gjest henriett3
Skrevet

Det er jo veldig vanskelig å si hva som er normalt og ikke. Viss det har vært sånn lenge, er det ingenting å bry seg om, men viss det ikke har vært sånn før, Dvs at den har byttet mengde eller lukt, kan det være grunnet en sykdom og da bør du gå til legen :)

Viss du føler det er ubehagelig med mye utflod, kan du jo bruke truseinnlegg?

Skrevet

Det varierer :) Selv har jeg mye utflod, må bruke truseinnlegg hele dagen. Ikke mye impulssex midt på dagen her i gården nei :fnise: "vent a, må bare ta vekk truseinnlegget".

Misunner dem som kan gå uten truse omtrent.

Skrevet

Jeg har mye utflod rundt eggløsningstider! ;) Da er vi fruktbare!!!!! :roll:

Skrevet

Mengden varierer veldig i forhold til hvor i syklusen jeg er, men for meg er en frisk mus en som avgir utflod som er hvit med litt konsistens av sjokoladesaus eller lignende konsistens og med en lukt som i mitt hode minner om en blanding av mel og vann. Merker veldig forskjell i lukten om jeg får sopp feks, da den blir litt strammere og mye mer syrlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...