AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Lurer på om utfloden min er unormal.. Har ganske mye til tider, kjenner at jeg er våt i trusa mange ganger. Er utflod i trusa på størrelse med en tier eller femmer ca (varierer) til sammen etter en dag. Det er hvitt først og gult når det størkner. Lukter syrlig. Er dette normalt? Med så mye utflod hver dag?
Gjest henriett3 Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Det er jo veldig vanskelig å si hva som er normalt og ikke. Viss det har vært sånn lenge, er det ingenting å bry seg om, men viss det ikke har vært sånn før, Dvs at den har byttet mengde eller lukt, kan det være grunnet en sykdom og da bør du gå til legen Viss du føler det er ubehagelig med mye utflod, kan du jo bruke truseinnlegg?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Det varierer Selv har jeg mye utflod, må bruke truseinnlegg hele dagen. Ikke mye impulssex midt på dagen her i gården nei "vent a, må bare ta vekk truseinnlegget". Misunner dem som kan gå uten truse omtrent.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Jeg har mye utflod rundt eggløsningstider! Da er vi fruktbare!!!!!
Minya Skrevet 23. desember 2011 #5 Skrevet 23. desember 2011 Mengden varierer veldig i forhold til hvor i syklusen jeg er, men for meg er en frisk mus en som avgir utflod som er hvit med litt konsistens av sjokoladesaus eller lignende konsistens og med en lukt som i mitt hode minner om en blanding av mel og vann. Merker veldig forskjell i lukten om jeg får sopp feks, da den blir litt strammere og mye mer syrlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå